Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه: رویارویی با آلمان دشوارتر از پرتگال است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Награждение победителей ЧМ-2018 по футболу
Награждение победителей ЧМ-2018 по футболу - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2021
عضو شوید
کلیان امباپه ستاره جوان تیم ملی فرانسه، در مورد رویارویی تیمش با آلمان در نخستین دیدار دور گروهی رقابت‌های یورو صحبت کرد و آن را دشوارتر از تقابل با پرتگال خواند.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های یورو تا سه روز دیگر آغاز خواهد شد و تیم‌های فرانسه، آلمان، پرتگال و مجارستان با قرار گرفتن در گروه F، گروه مرگ این رقابت‌ها را تشکیل داده اند و از میان این چهار تیم، دو تیم راهی دو بعدی رقابت‌ها خواهد شد.

کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2021
راهکار جدید پی‌اس‌جی برای حفظ امباپه

دو تیم ملی آلمان و فرانسه، سه شنبه هفته آینده با هم دیدار خواهند داشت و این دیدار برای هر دو تیم بسیار دشوار خوانده شده است.

کلیان امباپه ستاره جوان خروس‌ها امروز در گفت‌وگویی این دیدار را نسبت به دیدار با پرتگال دشوارتر عنوان و ستاره‌های مانشافت را جاه طلب توصیف کرد.

وی در این مورد به نشریه بیلد گفت:" بازی مقابل آلمان از پرتغال دشوارتر است، چون اولین دیدار ماست. تیم آلمان بازیکنان جوان زیادی دارد که خیلی جاه طلب هستند. همچنین بازیکنانی مانند توماس مولر نیز به ترکیب بازگشته اند و ما باید در برابر هر دو حریف با تمام توان در میدان حاضر شویم. همینطور نویر بازیکن بسیار خوبی‌ست و چند باری که با او مقابل شده‌ام، این را به خوبی درک کرده‌ام."

امباپه در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که آلمان نسبت به گذشته بسیار تقویت شده است و شب گذشته در دیدار دوستانه موفق شد با نتیجه 1-7 لتوانیا را شکست دهد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала