Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا تمام نیازهایش را از سیتی می‌خرد؛ سه ستاره ستیزن‌ها در سبد خریدهای بلوگرانا

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر منچسترسیتی
منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2021
عضو شوید
بارسلونا به تازگی با نمایندگان ریاض محرز و ایلکای گوندوغان دیدار داشته و در تلاش است تا سرجی روبرتو را با لاپورت معاوضه کند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا این روزها شدیداً در تلاش است تا تیم رقابتی برای فصل جدید بسازد و تا این دم ستاره‌های چون آگوئرو و اریک گارسیا را به صورت آزاد به خدمت گرفته است.

Логотип футбольного клуба Барселона на Олимпийском стадионе в Берлине в преддверии финала Лиги чемпионов между Ювентусом и Барселоной, 4 июня 2016 года - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2021
گزینه‌‌های بارسا برای تقویت خط میانی پس از ناکامی در جذب واینالدوم + عکس

سران بارسلونا تلاش دارند تا سرجی روبرتو را با آیمریک لاپورته معاوضه کنند و برنامه الچیرینگیتو دیشب مدعی شد که بلوگرنا با نمایندگان ریاض محرز و ایلکای گوندوغان نیز ملاقاتی داشته اند و این احتمال وجود دارد که این بازیکنان را نیز به خدمت بگیرد.

نماینده محرز موکل خود را به بارسلونا پیشنهاد داده است و ادعا کرده است که گواردیولا به جذب هری کین و جک گریلیش علاقه زیادی دارد.

وضعیت گوندوغان نیز مشابه به محرز است و به نظر می‌رسد که بارسلونا و سیتی در این پنجره نقل‌وانتقالات معاملات زیادی انجام خواهند داد.

گفته می‌شود که سران بارسا در آرامش کامل به سر می‌برند و در مورد جذب این بازیکنان بسیار مطمئن هستند.

بارسا در حالی به این بازیکنان علاقه نشان داده که جدایی نتو، روبرتو، ترینکائو، برایتویت، اومتیتی، لنگلت، پیانیچ، فرانکی دی‌یونگ، متئوس و کونراد قطعی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала