تمدید دوهفته‌ی رخصتی دانشگاه‌ها، مکاتب و کورس ها در 16 ولایت

© Sputnik / Zahra Sayasاوضاع دانشگاه در افغانستان و آمد آمد طالبان؛ دانشگاه تعلیم و تربیه استاد ربانی در کابل
اوضاع دانشگاه در افغانستان و آمد آمد طالبان؛ دانشگاه تعلیم و تربیه استاد ربانی در کابل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2021
عضو شوید
مقام‌های وزارت صحت عامه می‌گویند که تعطیلی دانشگاه‌ها، مکاتب‌ و کورس‌ها به هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا برای دو هفته دیگر در 16 ولایت کشور تمدید شده است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت صحت عامه تایید کرد که تعطیلی دانشگاه‌ها، مکاتب‌ و مراکز آموزشی به هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا برای دو هفته دیگر در 16 ولایت کشور تمدید شده است.
وزارت صحت عامه در هشتم جوزا به هدف جلوگیری از گسترش موج سوم ویروس کرونا، دانشگاه‌ها، مکاتب و کورس‌ها در ولایت‌های کابل، غزنی، هلمند، قندهار، لوگر، ننگرهار، پکتیا، پروان، میدان‌وردک، پنجشیر، بلخ، لغمان، بدخشان، کاپیسا، کندز و نیمروز را برای دو هفته رخصت اعلام کرد. این مدت در 22 جوزا خاتمه می‌یافت.

کرونا در افغانستان/مراکز آموزشی در 16 ولایت تعطیل شدند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2021
کرونا در افغانستان/مراکز آموزشی در 16 ولایت تعطیل شدند

عثمان طاهری، معاون سخنگوی وزارت صحت عامه، به روزنامه ۸صبح گفت که رخصتی دانشگاه‌ها، مکاتب و کورس‌ها از 22 جوزا برای دو هفته دیگر نیز تمدید شده است.

افزون بر این، طاهری می‌گوید که همه باشگاه‌های ورزشی، حوض‌ها و هتل‌های عروسی نیز برای دوهفته در ولایت‌های مزبور تعطیل اعلام شده است.

پیش از کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی کارمندان معروض به خطر دولتی را رخصت کرد. این طیف کارمندان دولتی شامل افراد کهن‌سال، زنان باردار و کارمندان مبتلا به بیماری‌های مزمن می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала