Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت کاپیتان اول و دوم اسپانیا در یورو؛ چه کسی رهبر لاروخا خواهد بود؟

© Photo / FB/Selección Española de Fútbol تیم ملی فوتبال اسپانیا
تیم ملی فوتبال اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2021
عضو شوید
پس از سرجیو راموس، حالا بوسکتس نیز به دلیل مثبت شدن آزمایش کرونا، در رقابت‌های یورو غایب خواهد بود و در نبود این دو بازیکن، احتمالاً آلبا بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست.

به گزارش اسپوتنیک، قبل از مشخص شدن فهرست بازیکنان دعوت شده از سوی لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا به رقابت‌های یورو، سرجیو راموس بازوبند کاپیتانی لاروخا را به بازی می‌بست اما این بازیکن به دلیل مصدومیت‌های مداوم، به این رقابت‌ها دعوت نشد تا سرجیو بوسکتس عهده‌دار این مسئولیت شود.

سرخیو بوسکتس بازیکن بارسلونا  Футбол. Тренировка ФК Барселона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2021
شوک در اردوی اسپانیا؛ آزمایش کرونای بوسکتس مثبت شد

این بازیکن نیز روز گذشته به ویروس کرونا مبتلا شد و به این ترتیب 14 روز را در قرنطینه سپری خواهد کرد و این احتمال نیز وجود دارد که وی رقابت‌های یورو را از دست دهد.

حالا و در غیاب کاپیتان‌ اول و دوم لاروخا، انریکه این مسئولیت را به جوردی آلبا خواهد داد و تا زمان بازگشت بوسکتس، این بازیکن رهبر تیم ملی اسپانیا خواهد بود.

براساس ادعای رسانه‌ها اسپانیایی، آلبا گزینه بهتری نسبت به کوکه شمرده می‌شود و لوچو که سابقه هدایت این بازیکن را دارد، اعتماد زیادی نسبت به کاپیتان اتلتیکومادرید به شاگرد سابقش دارد.

البته در کاور فوتوی فدراسیون فوتبال اسپانیا، سه کاپیتان لاروخا، راموس، بوسکتس و کوکه معرفی شده اند و نامی از آلبا برده نشده.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала