Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ونگر: فرانسه فراتر از بخت اول قهرمانی هست!

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر آرسن ونگر Футбол. ЛЧ УЕФА. Матч "Шахтер" - "Арсенал"
آرسن ونگر    Футбол. ЛЧ УЕФА. Матч Шахтер - Арсенал - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2021
عضو شوید
رسرمربی افسانۀ آرسنال می‌گوید فرانسه از شانس اول قهرمانی یورو 2020 هم بالاتر است.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فرانسه امسال با تمام قوا برای قهرمانی در مسابقات یورو پا به تورنمنت می گذارد تا بتواند انتقام شکست خود در فینال مسابقات یورو 2016 مقابل پرتغال را بگیرد و با توجه به قهرمانی در مسابقات جام جهانی 2018 انگیزه و اعتماد به نفس بالایی برای قهرمانی در مسابقات پیش رو دارد

یاسپر سیلسن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2021
پیروزی انگلیس و فرانسه در بازی‌های دوستانه؛ آلمان و هالند به تساوی بسنده کردند

آرسن ونگر مربی سرشناس فرانسوی فوتبال جهان تیم کشورش را شانس اول قهرمانی مسابقات نامید. ونگر در این باره گفت:« فرانسه بخت قهرمانی نیست، آنها فراتر از بخت اول قهرمانی هستند.»

ونگر در ادامه صحبت‌هایش افزود:«بازیکنان نیمکت‌نشین فرانسه اگر در هر تیم دیگری بودند، به عنوان بازیکن اصلی به میدان می‌رفتند. فرانسه هنوز در حال پیشرفت است چون بازیکنان این تیم، به غیر از 2 یا سه نفر، جوان هستند.»

مربی افسانه‌‌ای توپچی‌های لندن در خصوص این که انگلیس به عنوان تیمی که می‌تواند شانس قهرمانی فرانسه را تهدید کند، نام برد و گفت:«ممکن است بعضی از بازیکنان انگلیس هنوز بسیار جوان باشند اما حضور این همه بازیکن بااستعداد در خط حمله این تیم باعث می‌شود که گرت ساوت‌گیت سرمربی انگلیس برای انتخاب بازیکنان تیمش به دردسر بیفتد. دیگر چالش مهم پیش روی او، به ثبات رساندن خط دفاعی تیمش است.»4

شانزدهمین دوره جام ملت‌های اروپا یورو 2020 از 21 جوزا شروع می‌شود. فرانسه که در جام جهانی 2018 هم قهرمان شد، با تیمی پرستاره شانس اول قهرمانی این مسابقات نیز محسوب می‌شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала