آغاز مناقصه برای خرید زیردریایی 6 میلیارد دالری در هند

Подводная лодка INS Chakra ВМС Индии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2021
عضو شوید
هند مناقصه برای خرید و ساخت یک زیر دریایی غیر هسته‌ای به ارزش بیش از 6 میلیارد دالر را آغاز می کند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Defense News  دولت هند آغاز برنامه ساخت شش زیردریایی غیر هسته ای نسل جدید را تحت پروژه 75-I  تصویب کرد. هزینه این پروژه  بالغ بر 6 میلیارد و 140 میلیون دالر خواهد بود. این زیردریایی ها باید به نیروگاه مستقل از هوا مجهز شوند.

هند دو راکت بالستیک قادر به حمله سلاح هسته‌ای را آزمایش کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2019
هند دو راکت بالستیک قادر به حمله سلاح هسته‌ای را آزمایش کرد

بر اساس گزارش، این پروژه ارسال درخواست های پیشنهادی، برای طراحی و ساخت زیردریایی ها با مشارکت شرکت های خارجی و هندی فراهم می کند.

لیست کوتاه شامل دو شرکت هندی - دولتی Mazagon Dockyard Limited  شرکت خصوصی Larsen & Toubro لیمتد و همچنین پنج تأمین کننده خارجی شامل: دفتر طراحی روبین  روسیه، شرکت Navantia  اسپانیا ، سیستم های دریایی ThyssenKrupp آلمان، شرکت Naval Group  فرانسه و Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering کوریای جنوبی .

ظرف یک ماه ، هند یک مناقصه رسمی برای شرکتهای داخلی اعلام خواهد کرد، پس از آن آنها باید از بین توسعه دهندگان خارجی شریک خود را انتخاب کنند.

با این حال،  تصمیم نهایی به میزان آمادگی توسعه دهندگان خارجی برای انتقال فناوری به هند ، برآورده سازی نیازمندی های استفاده از نیروی کار محلی، میزان مشارکت شرکا و تأمین کنندگان هندی و برنامه آموزشی پرسنل محلی، بستگی دارد.

همکاری می تواند در قالب سرمایه گذاری های مشترک شرکت های خصوصی و یا هم شرکت های سهامی یا براساس حق الزحمه تأمین کنندگان و شرکای هندی سازمان یابد.

پیش بینی می شود که روند انتخاب یک پروژه امیدوار کننده حداقل دو سال به طول انجامد. این زیردریایی ، همانطور که روزنامه به نقل از منابع در نیروی دریایی هند اشاره می کند، ، زودتر از سال 2030 به آب پرتاب خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала