Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

باواریایی‌ها به دنبال وینگر انگلیسی شیران لندن در تابستان

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه چلسی
باشگاه چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2021
عضو شوید
باشگاه بایرن مونیخ در تلاش است تا برای جذب کالوم هادسون-اودوی از چلسی، عملا اقدام نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ بایرن مونیخ در حالی‌که در 2019 برای جذب کالوم هادسون-اودوی شکست خورده بود، بار دیگر برای به دست آوردن این وینگر 20 ساله از چلسی وارد بازار می‌شود. پس از اقدام بایرن در 2019، این بازیکن قلم روی یک قرارداد پنج ساله جدید به ارزش 180.000 پوند در هفته گذاشت و ماندنی شد.

حالا تایمز مدعی شده که بایرن هنوز قطع امید نکرده و بار دیگر تلاش می‌کند.

در این گزارش ادعا شده که آبی‌ها پس از رد پیشرفت‌های بایرن در سال‌های اخیر در تابستان امسال برای ارائه پیشنهادات به شخص بزرگتر آزاد هستند.

قهرمان آلمان سال گذشته با رد پیشنهاد قرارداد قرضی با گزینه 70 میلیون پوندی خرید، علاقه خود را به هادسون-اودوی دوباره مطرح کردند. ملی پوش انگلیسی که اشاره به تغییر احتمالی نمایندگی غنا در سطح بین المللی در آینده در این هفته داشت، در استمفوردبریج باقی ماند و در فصل گذشته 37 بازی در تمام مسابقات انجام داد. او در این دیدارها 5 گل به ثمر رساند و 5 پاس گل داد.

هادسون-اودوی در دو بازی پایانی چلسی در لیگ برتر یک تعویض بدون استفاده بود و فقط 14 دقیقه در شکست فینال جام حذفی مقابل لستر بازی کرد و در پیروزی مقابل منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان نیمکت نشین شد. وی آخرین بار در رقابت‌های اروپایی در بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی برابر اتلتیکو مادرید به میدان رفته بود.

چلسی گزینه‌های تهاجمی متعددی را با بازیکنانی مانند تیمو ورنر، کریستین پولیشیچ، میسون مونت، کای هاورتز و حکیم زیاش در اختیار دارد.

اسپورت میل روز دوشنبه فاش کرد که آبی‌ها در مورد انتقال ارلینگ هالند مُهاجم بروسیا دورتموند مذاکرات را آغاز کرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала