Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مبارزه اجباری جوشوا برای دفاع از عناوین سنگین وزن جهان + عکس

© AP PhotoAnthony Joshua holds the WBA, IBF and WBO belts after beating Joseph Parker in Cardiff
Anthony Joshua holds the WBA, IBF and WBO belts after beating Joseph Parker in Cardiff - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2021
عضو شوید
مبارزه آنتونی جوشوا برای عنوان قهرمانی سنگین وزن جهان برابر الکساندر اوسیک قرار است در ورزشگاه تاتنهام هاتسپور برگزار شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ آنتونی جوشوا قهرمان سنگین وزن مشت زنی جهان قرار است به خاطر دفاع از عناوین خود، در ورزشگاه تاتنهام هاتسپور شهر لندن با الکساندر اوسیک از اوکراین مبارزه نماید.

جوشوا از عناوین سنگین وزن WBA، IBF و WBO خود در مقابل رقیب اجباری صحبت کرده است. اسکای اسپورت نیوز نیز این موضوع را تأیید کرده است.

جوشوا در حال مذاکره است تا این مبارزه وی با حضور 62.000 تماشاگر در ماه سپتامبر برگزار شود.

جوشوا جون گذشته برای دیدار با کبرات پولف در ورزشگاه تاتنهام توافق کرده بود اما در دسامبر گذشته این مسابقه به دلیل همه گیری کرونا به ومبلی منتقل شد.

حریف فعلی وی هفته گذشته به اسکای اسپورتس گفت که امیدوار است مبارزه‌اش را به پایان برساند: "ما منتظر تصمیم شاه AJ هستیم که آیا او به اندازه کافی شجاع است تا از سلطنت برکنار شود."

وی پیش از این به اسکای اسپورتس نیز اظهار داشته باشد: "هیچ مانعی قابل مشاهده برای عدم انجام معامله وجود ندارد."

View this post on Instagram

A post shared by Usyk Aleksandr (@usykaa)

البته ستاره اوکراینی قول داده است که پس از قهرمانی بی چون و چرای در مسابقات وزنه برداری، تمام عناوین سنگین وزن جهان را به دست خواهد آورد.

پیشنهاد بی چون و چرای جوشوا برای عنوان قهرمانی جهان در برابر تایسون فیوری در ماه گذشته تأیید نشد و باعث گردید WBO به قهرمان یکپارچه دستور دهد تا برای دفاع از عناوین‌اش در برابر اوسیک مبارزه کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала