Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد در یک قدمی جذب مدافع میانی آتالانتا

© AP Photo / Gianluca ChecchiПолузащитник "Ромы" Генрих Мхитарян и Нападающий "Аталанты" Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо
Полузащитник Ромы Генрих Мхитарян и Нападающий Аталанты Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2021
عضو شوید
شیاطین سرخ به جذب کریستین رومرو مدافع 23 ساله و میانی آتالانتا را با مبلغ 45 میلیون یورو نزدیک شده اند و این احتمال وجود دارد که انتقال این بازیکن بزودی نهایی شود.

به گزارش اسپوتنیک، پس از ناکامی منچستریونایتد در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر و لیگ اروپا، اوله گونار سولسشر سرمربی شیاطین سرخ، از سران این باشگاه درخواست کرد تا تیم را بیشتر تقویت کنند و چند بازیکن برای تقویت تیم به خدمت بگیرند.

Villarreal Enes Ünal'ın 2 golüyle kazandı - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2021
ورزش
فینال خاطره‌انگیز لیگ اروپا؛ ویارئال با شکست یونایتد در ماراتن جذاب پنالتی ها قهرمان شد

این در خواست سرمربی نروژی مورد پذیرش مدیران ارشد یونایتد قرار گرفته است و حالا این باشگاه در آستانه جذب چند بازیکن قرار دارد.

یکی از بازیکنان مورد نظر یونایتد که تلاش‌ها برای جذب او آغاز شده است، کریستین رومرو مدافع میانی و آرجانتینی آتالانتا است و این باشگاه با ارائه پیشنهاد 45 میلیون یورویی، در یک قدم جذب این بازیکن قرار دارد.

رومرو که فصل گذشته به صورت قرضی از یوونتوس در آتالانتا بازی کرد، جایزه بهترین مدافع فصل سری‌آ را از آن خود کرد و درخشش بسیار خوبی زیر نظر گاسپرینی داشت.

آتالانتا بند خرید دائمی این بازیکن را با 16 میلیون یورو در اختیار دارد و می‌خواهد با پرداخت این مبلغ مدافع آرجانتینی را از خود ساخته و به یونایتد واگذار کند.

براساس گزارش گاتزتا دلو اسپورت، مذاکرات یونایتد و آتالانتا در مراحل نهایی قرار دارد و این احتمال وجود دارد که طی یکی دو روز آینده خبر انتقال رومرو به الدترافورد رسمی شود.

رومرو در حال حاضر در اردوی تیم ملی آرجانتین حضور دارد و در صورتی که توافق کامل میان یونایتد و آتالانتا صورت گیرد، این بازیکن در زادگاهش آزمایش‌های صحی شیاطین سرخ را پشت سر خواهد گذاشت و پس از آن برای بستن قرارداد به شهر منچستر سفر خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала