Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد ملی پوشان برزیل از اعطای میزبانی به این کشور

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی فوتبال برزیل Russia World Cup Brazil - Switzerland
تیم ملی فوتبال برزیل  Russia World Cup Brazil - Switzerland - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2021
عضو شوید
ملی پوشان برزیل از انتحاب کشور شان در آخرین لحظه به عنوان میزبان کوپا آمریکا انتقاد می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک؛ برزیل پس از لغو میزبانی مشترک کلمبیا در میان ناآرامی‌های مدنی و عقب نشینی آرجانتین به دلیل افزایش پرونده‌های کوید19 به طور غیر منتظره‌ای برای کوپا آمریکا انتخاب شد که این تصمیم لحظه آخر کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی، مورد انتقاد ملی پوشان برزیل قرار گرفت.

گزارش‌های خبری متعدد در برزیل گفته بود که بازیکنان از عدم مشاوره در مورد تصمیم گیری و همچنین عواقب احتمالی بهداشت عمومی ناراحت شده‌اند، به طوری که برخی از بازیکنان تمایلی به شرکت در این بازی‌ها ندارند.

در بیانیه‌ای که اوایل روز چهارشنبه به صورت آنلاین منتشر شد، بازیکنان برزیل گفتند: "از نحوه تصمیم گیری کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی CONMEBOL راضی نیستند."

بازیکنان گفتند: "به دلایل مختلف، انسان دوستانه یا حرفه‌ای، ما از نحوه اداره کوپا آمریکا توسط CONMEBOL راضی نیستیم. همه حقایق اخیر باعث می‌شود که ما به یک روند ناکافی برای تحقق (مسابقات) اعتقاد داشته باشیم."

آنها افزودند که نمی‌خواهند مخالفت خود را به یک موضوع سیاسی تبدیل کنند و گفتند که هرگز تحریم را در نظر نگرفته‌اند: "ما با سازمان کوپا آمریکا مخالفیم اما هرگز به بازی در برزیل نه نمی‌گوییم."

این بیانیه به زودی پس از برتری 2-0 برزیل مقابل پاراگوئه در بازی‌های انتخابی جام جهانی منتشر شد، نتیجه‌ای که آنها را در موقعیت قطبی قرار می‌دهد تا به جام جهانی قطر 2022 راه پیدا کنند.

تصمیم ژایر بولسونارو رئیس جمهور برزیل در مورد چراغ سبز میزبانی مسابقات، با تعجب روبرو شد، زیرا این کشور بیش از 476.000 مرگ ناشی از کوید 19 را ثبت کرده که بیش از هر کشور خارج از ایالات متحده می‌شود.

برزیل قرار است در 13 جون این مسابقات را مقابل ونزوئلا آغاز کند. مسابقات در چهار شهر برگزار خواهد شد، قبل از این‌که با فینال 10 جولای در ریودوژانیرو به پایان برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала