Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس در انتظار تماس اضطراری؛ رئال برای خداحافظی آماده می‌شود

© AFP 2023 / KARIM SAHIBپرز و راموس
پرز و راموس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2021
عضو شوید
سرخیو راموس پس از ماه‌ها پاسخ ندادن برای تمدید به پیشنهاد رئال مادرید، در انتظار تماس اضطراری باشگاه است.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که سرخیو راموس با گذشت شش ماه، تا هنوز به پیشنهاد تمدید قرارداد با رئال ادرید پاسخ مثبت نداده، در نهایت مسبب شده تا رئال مادرید روی برنامه خداحافظی کاپیتان کار کند.

تنها 22 روز از رابطه سرخیو راموس با رئال باقی مانده است. کاپیتان از جنوری بازیکن آزاد بوده و حتی پیشنهادات رسمی باشگاه برای تمدید در دو نوبت را رد کرده است. سران باشگاه پیشنهاد یک سال قرارداد با کاهش 10 درصدی دستمزد را به خاطر شیوع ویروس کرونا به او ارائه کردند اما وی پاسخ به آنرا تا کنون نداده و سکوت مداوم‌اش به عنوان امتناع از این مورد است. حالا راموس می‌بیند که چگونه این باشگاه برای روزهای بدون او کار می‌کند و منتظر آخرین تماس فلورنتینو پرز خواهد بود.

به گزارش روزنامه آ اس؛ این مدافع دیگر با چشم بد به دنبال ادامه فصل دیگری با کاهش حقوق نیست. اما عجله راموس برای تمدید در دو هفته مانده به قراردادش با برنامه‌های واقعی باشگاه درگیر می‌شود. آنها از رئال مادرید فصل آینده را با کارلو آنچلوتی و بدون کاپیتان 16 سال گذشته‌اش برنامه ریزی کرده‌اند.

تیم رئال فاش کرده که در حال حاضر روی خداحافظی راموس کار می‌کند. از هیئت مدیره خواسته شده که راموس به اساس 22 عنوانی که با رئال مادرید کسب کرده، عمل کند. این روزها برای برنامه ریزی خداحافظی شماست، نه برای مذاکره در مورد تمدیدی که بیش از شش ماه روی میز بود.

سرخیو راموس، بدون درگیر شدن بیش از حد برادر و نماینده خود رنه، شخصاً موضوع تمدید کار خود را با فلورنتینو پرز انجام داده است. این می‌تواند بازیکن و رئیس را برای حل تداوم آن "در افراطی" به توافق برساند. این آسان نیست اما راه حل اضطراری می‌تواند رو در رو باشد. البته همیشه در کمتر از 22 روز رو به پایین و با پاسخ خواهد بود.

Sergio Ramos, futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2021
آنچلوتی: رئال بدون راموس؟ نمی‌توانم تصور کنم

آنچلوتی در حاشیه بازی‌ها باقی مانده است

کارلو آنچلوتی ایتالیایی به عنوان سرمربی رئال مادرید دوباره معرفی شد و او پس از بازگشت به رئال در مورد وضعیت مدافع میانی اسپانیایی اظهار داشت: "آنچه من می‌دانم این است که رئال مادرید، هرچه که باشد قرار است در تمام رقابت‌هایی که دارد با بهترین ترکیب ممکن شرکت کند. در مورد سرخیو راموس، من تازه رسیده‌ام، باید با باشگاه صحبت کنم و طی چند روز آینده این کار را خواهیم کرد. نکته واضح این است که راموس بازیکن بسیار مهمی برای رئال مادرید است، وی برای تمام موفقیت‌هایی که این باشگاه داشته، اساسی بوده است. ما قصد داریم با این بازیکن صحبت کنیم، من می‌دانم که او در مورد تمدید خود صحبت می‌کند، اما من از جزئیات نمی‌دانم. وقتی آنها را بشناسم می‌توانم صریحتر صحبت کنم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала