Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: یورنته دومین بازیکن کرونایی اسپانیا قبل از یورو

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی اسپانیا
تیم ملی اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2021
عضو شوید
دیگو یورنته ستاره تیم ملی اسپانیا در خط دفاع قبل از یورو 2020، تست کرونایی مثبت داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در پی آزمایش مثبت سرخیو بوسکتس در روز یکشنبه، فدراسیون فوتبال اسپانیا موسوم به RFEF اعلام کرد که دیه گو یورنته نیز به کرونا مبتلا شده است.

این فدراسیون اواخر روز سه شنبه تأیید کرد که دیگو یورنته مدافع این کشور به عنوان دومین بازیکن یورو 2020 اسپانیا تبدیل شده که از نظر آزمایش کوید-19 تست مثبت داده است.

فدراسیون در بیانیه‌ای گفت: "RFEF با تاسف اعلام می‌کند اینكه فوتبالیست ملی پوش دیگو لورنته، در آخرین دور تست‌های PCR كه صبح امروز در اردوی تیم اسپانیا در لاس روزاس انجام شد، آزمایش مثبت داده است. این بازیکن امشب با یک وسیله نقلیه پزشکی اردو اسپانیا را ترک خواهد کرد، این امر به دنبال همه پروتکل‌های بهداشتی تعیین شده در نظر گرفته شده است."

پیش از این تست سرخیو بوستکس هم مثبت شده بود.

آمادگی اسپانیا برای یورو 2020 هنگامی که بوسکتس هافبک این کشور تست مثبت داد، فقط یک هفته قبل از آغاز برنامه آماده سازی اسپانیا برای یورو 2020 شد.

بقیه اعضای اسپانیا در انزوا قرار گرفته‌اند و در پایگاه خارج از مادرید به صورت جداگانه در حال تمرین هستند.

سرمربی لوئیز انریکه همچنین یک گروه شش نفره را تشکیل داده است - رودریگو مورنو، پابلو فورنالس، کارلوس سولر، بریس مندز، رائول آلبیول و کپا آریزابالاگا - که باید حباب جداگانه‌ای تمرین کند و برای ترک تیم ملی 19 سال اسپانیا در حالت آماده باش قرار بگیرند.

بوسکتس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2021
رسمی؛ جانشین بوسکتس از سوی انریکه دعوت شد + عکس

طبق مقررات یوفا تیم‌های یورو 2020 می‌توانند "در صورت آسیب جدی یا بیماری" تا اولین بازی مسابقات در روز جمعه، تغییرات نامحدودی در تیم‌های خود اعمال کنند. این ماده شامل بازیکنانی است که آزمایش کرونای آنها مثبت است. تیم ملی زیر 21 سال جایگاه بزرگسالان در بازی‌های دوستانه لیتوانیا را به دست آورده بود.

با بزرگسالان در انزوا، بازیکنان زیر 21 سال اسپانیا مجبور شدند در بازی تدارکاتی یورو 2020 در مقابل لیتوانیا عضویت خود را بدست آورند و 4-0 برنده شدند.

این در حالیست که اسپانیا روز یکشنبه ساعت 21:00 به وقت اروپا در اولین دیدار خود در گروه E به میزبانی سویل با سویدن مصاف می‌دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала