Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سگ، نماد جدید تیم ملی ایتالیا+ویدیو

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی فوتبال ایتالیا
تیم ملی فوتبال ایتالیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2021
عضو شوید
ایتالیا از سمبول جدید تیم ملی فوتبال خود پیش از یورو 2020 رونمایی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های بسیاری در دنیای فوتبال برای تشویق و تهییج هواداران خود از یک مسکات (یک عروسک که به عنوان نماد شناخته می‌شود، کنار زمین با هواداران شادی می‌کند و در کلیپ‌ها تصاویر از آن استفاده می‌‌شود) استفاده می‌کنند و حالا نوبت ایتالیا رسیده است.

این تیم تصمیم گرفته از عروسک یک سگ که توسط کارلو رامبالدی طراحی شده استفاده کند. رامبالدی سال 2012 فوت شده اما طراحی او حالا نماد تیم ملی ایتالیاست.

گراوینا، رئيس فدراسیون فوتبال ایتاللیا گفته:

"در سال 2007 رامبالدی به من یک دفترچه داد که در آن طراحی‌هایش وجود داشت و من هم آن را به فدراسیون فوتبال ایتالیا دادم. او خارج از ایتالیا شهرتی فراوان داشت اما درون ایتالیا کمتر شناخته شده بود. خوشحالم که به یکی از ساخته‌هایش جام داده‌ایم. امروز به او برای چهارمین بار به او اسکار دادیم و ایتالیایی‌ها را خوشحال کردیم."

​این طراح مشهور که تا به حال جوایز زیادی برده در دفتر خود نوشته این سگ را بخاطر شور و شوق و عزمش که در ایتالیایی‌ها وجود دارد و تاریخش که مربوط به ایتالیایی‌هاست دوست دارد.

ر حقیقت این نوع سگ Maremmano-Abruzzese نام دارد که در ایتالیا به عنوان سگ گله استفاده می‌شود و به نوعی به تاریخ کشور چکمه‌ای متصل است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала