ماجرای سرقت هویت خانواده ترامپ جوان آمریکایی را به دام انداخت

© Sputnik / StringerПрезидент США Дональд Трамп с супругой Меланией в Вашингтоне на праздновании Дня независимости США
Президент США Дональд Трамп с супругой Меланией в Вашингтоне на праздновании Дня независимости США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2021
عضو شوید
یک شهروند آمریکایی که خود را یک تن از اعضای خانواده دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا معرفی کرده بود، به جرم سرقت هویت و کلاهبرداری متهم شده است.

به گزارش اسپوتنیک،  طبق تحقیقات دفتر دادستانی فدرال آمریکا، جوشوا هال 22 ساله  که خود را از بستگان رئیس جمهور سابق ایالات متحده معرفی کرده بود، کارزار جمع آوری کمک مالی برای مبارزات انتخاباتی مجدد ترامپ ترتیب داد، که چنین کارزار در واقع اصلا وجود نداشت. در مجموع ، در مدت یک سال و نیم ، وی موفق به جمع آوری بیش از 100 هزار مشترک شد. و آن مرد درآمد حاصل ازاین اقدام را خودش به جیب زد.

کلاهبرداری صد ملیون دالری یک ساکن امریکا از مقامات افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2021
کلاهبرداری صد ملیون دالری یک ساکن امریکا از مقامات افغانستان

بر اساس این گزارش، هال در یكی از حساب های جعلی اینترنتی پستی را منتشر كرد كه طبق آن ترامپ و بستگانش گویا كه یك مبارزات سیاسی را براه انداخته  و از مشتركان خواستار حمایت مالی ازاین اقدام شدند.

 به گفته دادستان ها، هال موفق به ایجاد چندین حساب با عکس و نام نزدیکان رهبر سابق آمریکا از جمله پسر 15 ساله ترامپ بارون شد. اکنون 22 سال زندان هال 22 ساله را تهدید می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала