Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تازه کردن داغ مسی توسط رونالدو در اینستاگرام+عکس

© AFP 2023کریستیانو رونالدو مهاجم پرتگال Ronaldo
کریستیانو رونالدو مهاجم پرتگال Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو با انتشار عکسی قهرمانی دو سال پیش در لیگ ملت‌های اروپا را یادآوری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دو سال پیش اولین دوره رقابت های لیگ ملت های اروپا برگزار شد که تیم ملی پرتغال با کاپیتانی کریستیانو رونالدو در آن به قهرمانی رسید و اکنون فوق ستاره پرتغالی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از آن قهرمانی با انتشار یک پست یاد کرده است.

اولین جام ملی کریستیانو رونالدو یورو 2016 بود و دومین جام ملی او هم لیگ ملت های اروپا بود که رونالدو در سال 2019 آن را به دست آورد. امروز دقیقا دومین سالگرد فتح لیگ ملت های اروپا توسط کریستیانو رونالدو و یارانش است و رونالدو هم به همین مناسبت یک پست اینستاگرامی به همراه این تصاویر منتشر کرده است.

کریستیانو رونالدو در توضیحات این تصاویر در پست اینستاگرامی خود نوشته است:" دقیقاً 2 سال از قهرمانی ما در لیگ ملت ها می گذرد! همیشه یادآوری این لحظات زیبا باعث افتخار است!" تا به نوعی بدین ترتیب بار دیگر به این عنوان ملی که به دست آورده است، افتخار کرده باشد.

یکی از نکاتی که در مورد مسی و رونالدو همواره مورد قیاس قرار می گیرد این است که گفته می شود کریستیانو رونالدو تاکنون دو جام در رده ملی به دست آورده است اما لیونل مسی از فتح جام ها در رده ملی ناکام بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала