Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره همیشه مصدوم بارسا، جانشین احتمالی امباپه در پی‌اس‌جی

© REUTERS / Albert Geaدمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2021
عضو شوید
یک رسانۀ اسپانیایی مدعی شده که سران باشگاه پاری‌سن‌جرمن قصد دارند مهاجم فرانسوی بارسلونا را به خدمت بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک، ناصر الخلیفی رییس باشگاه پاری‌سن‌جرمن چند روز پیش در مصاحبه با اکیپ صراحتا گفت که هرگز امباپه را واگذار نخواهند کرد و اطمینان داد که در نهایت او قراردادش را تمدید می کند. اما حالا خبرهای در پیوند به جدایی ستاره جوان فرانسوی به گوش می‌رسد.

Ousmane Dembele - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2021
ورزش
اگر دمبله ناز کند؛ بارسا هم او را می‌فروشد

در آغاز گفته شد که پاریسی‌ها در صورت جدایی ستاره فرانسوی به سراغ کریستیانو رونالدو خواهد رفت، اکنون اما نشریه اسپانیایی «مارکا» ادعا می‌کند که این باشگاه برای به خدمت گرفتن عثمان دمبله ابراز علاقه نشان داده است.

مهاجم فرانسوی تا سال 2022 با باشگاه کاتالانی قرارداد دارد و با وجود ابراز علاقه خوان لاپورتا برای تمدید با این بازیکن آنها هنوز به توافق در این زمینه دست نیافته‌اند؛ موضوعی که باعث شده پی‌اس‌جی به جذب این بازیکن بارسلونا بسیار خوشبین باشد.

با این حال، هنوز هم وضعیت آینده کیلیان امباپه مشخص نیست. این بازیکن چند پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه پاری‌سن‌‌جرمن را رد کرده و گزارش ها حاکی از آن است که او قصد دارد فصل آینده برای رئال مادرید به میدان برود.

قابل ذکر است که پی‌اس‌جی در سال‌های اخیر دائماً در بحث‌های نقل و انتقالاتی بارسا را اذیت کرده است. پاریسی‌ها در سال 2017 نیمار را از این تیم به خدمت گرفتند و در یک سال گذشته دائما بحث هایی پیرامون علاقه این باشگاه به جذب لیونل مسی وجود داشته است.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала