Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاپورتا به سیم آخر زد؛ 18 بازیکن در فهرست فروش بارسا

© AFP 2023 / JOSE JORDANبارسا
بارسا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا در نقل و انتقالاتی تابستانی 18 بازیکنکش در لیست فروش قرار داده است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه انگلیسی «میرر» خبر داد است که باشگاه بارسلونا تصمیم گرفته در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال 18 بازیکنش را به فروش برساند تا از این طریق از بدهی‌های کلان باشگاه بکاهد.

بارسا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2021
خانه‌تکانی در نیوکمپ؛ 5 بازیکن در فهرست فروش بارسلونا

862 میلیون پوند هزینه‌های باشگاه بارسلونا در فصل گذشته بود. با ورود بازیکنان جدید به این تیم رقم پرداختی از سوی باشگاه به عنوان دستمزد بازیکنانش بالاتر هم رفت.

از همین رو، خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا از مجرای فروش و قطع همکاری با شماری از بازیکنان بعضاً طراز اول تیم، از هزینه‌های موجود کم کند. فیلیپه کوتینیو یکی از کاندیداهای اصلی فروش در پنجره نقل و انتقالات است. به نظر می‌رسد که بارسا دیگر تمایل به فرصت دادن به این هافبک برازیلی ندارد.

با این وجود، سران باشگاه قیمت این بازیکن را 50 میلیون پوند می‌داند. آنتوان گریزمن نیز از دیگری بازیکنانی است که باشگاه می‌تواند با فروش درآمد بیشتری به دست آورد.

لاپورتا بازیکنان پردرآمد باشگاه که بیشترین حقوق را دریافت می‌کنند را هم برای فهرست فروش در نظر گرفته است که یکی از آنها سرخیو بوسکتس است. علت این تصمیم لاپورتا اضافه شدن دو بازیکن جدید، سرخیو آگوئرو و اریک گارسیا به ترکیب بارسلونا و بالا رفتن رقم حقوق پرداختی از سوی باشگاه است.

ضمن اینکه انتظار می‌رود به زودی ممفیس دپای، مهاجم هالندی لیونل هم به بارسلونا اضافه شود، کسی که جزو پردرآمدترین بازیکنان تیم فرانسوی بود. ساموئل اومتیتی، جونیور فیرپو، مارتین برایت‌ویت و ماتئوس فرناندس هم همگی به نظر لاپورتا بازیکنانی هستند که رفتن‌شان بیش از ماندن‌شان به سود باشگاه است.

لاپورتا اما حتا نسبت به فروش بازیکنانی مانند عثمان دمبله، بازیکنی که هنوز برای تمدید قراردادش با باشگاه به توافق نرسیده است سرجینو دست، جرارد پیکه، ریکی پوج، ترینکائو و امرسون هم بی‌میل نیست هرچند این بازیکنان را تنها در صورت دریافت پیشنهادی قابل توجه خواهد فروخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала