Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موتر قرعه‌کشی شده آگوئرو؛ برنده خیلی زود اقدام به فروش کرد

© Flickr / Land Rover MENAThe All-New Range Rover | Revealed in Riyadh, KSA
The All-New Range Rover | Revealed in Riyadh, KSA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2021
عضو شوید
سرخیو آگوئرو بازیکن بارسلونا یک موتر نوع "رنج روور اِیووک 2016" را قرعه کشی کرد اما فرد برنده خیلی زود با ارزش تقریبا 30000 یورو قصد فروش آنرا کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ سرجیو آگوئرو همین چند روز پیش با باشگاه بارسلونا قرارداد بست و به عشق خود با منچسترسیتی پایان داد. مهاجم آرجانتینی بیش از یک دهه از رنگ آبی تیم انگلیس استفاده می‌کرد و به عنوان یک افسانه واقعی از آن خارج شد، بنابراین در وداع او می‌خواست لحظات خوبی را با همه کارمندانی که به او کمک کرده‌اند تاریخ سازی کند، داشته باشد.

به هر یک از کارگران یک ساعت Tag Heuer داد که قیمت آن بین 1300 تا 1800 یورو است اما همچنین یک قرعه کشی بین همه آنها برای یکی از موتر‌های خود راه اندازی کرد.

برنده خوش شانس آلی مارلند یکی از کارمندان تیم بود که کلید موتر او را دریافت کرد. کارمند با در آغوش گرفتن و چند کلمه که اکنون علیه او معطوف شده، از او برای تشکری گفت: "من می‌لرزم. من هر روز با یک رنج روور می‌روم. چه چیز دیگری می‌توانم بگویم؟ من تو را فراموش نمی‌کنم. بسیار متشکرم!"

ولی حالا نشریه سان مدعی شده که مارلند و همسرش نیکی، این موتر را از قبل چنین موتری داشته‌اند و به همین دلیل تصمیم گرفته‌اند موتری را که تقریباً اخیراً توسط آگوئرو خریداری شده، برای فروش در اینترنت قرار دهند. آنها قصد دارند بیش از 26500 یورو سرمایه جمع کنند و پنج درصد از این مبلغ به بیمارستان کودکان "دِریان هاوس" در شورلی در شهرستان لنکاوی تعلق می‌گیرد. همسر کارمند منچسترسیتی از سال 2012 گفت: "ما از کار آنها و نحوه وابستگی آنها به کمک‌های مالی آگاه هستیم."

رنج روور اِووک خریداری شده توسط این فوتبالیست آرجانتینی به سختی ساییده شده و 17000 کیلومتر گشته است. حتی در این صورت و علی‌رغم این‌که به آگوئرو تعلق داشت، مارلند و همسرش تصمیم گرفتند آن را با قیمت پایین‌تری نسبت به قیمت اصلی فروش آن و با این قاطعیت كه حداقل بخشی از این هدیه برای اهداف خوب استفاده شود، به فروش می‌رسانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала