Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش جوردی آلبا به ابقای رونالد کومان در بارسلونا

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر جوردی آلبا Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Ювентус" - "Барселона"
جوردی آلبا Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Ювентус - Барселона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2021
عضو شوید
مدافع بارسلونا به حمایت از تصمیم باشگاه در ادامه همکاری با رونالد کومان پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا فصل پر نوسانی را با سرمربی هالندی‌اش پشت سر گذاشت. کومان در نهایت تنها توانست یک قهرمانی در جام حذفی به دست آورد.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2021
خوش‌بینی گواردیولا در مورد دوام کار کومان در بارسلونا
این مدافع اسپانیایی بارسلونا در گفتگویی در رابطه به ادامه حضور رونالد کومان روی نیمکت آبی‌اناری‌ها گفت:«کومان از روز نخست حضورش در بارسلونا زحمت زیادی کشید. ما روز به روز بهتر و بهتر شدیم و فکر می کنم که این مربی شایسته ماندن در نیمکت تیم بود.»
آلبا که در اردوی اسپانیا حضور دارد، در خصوص این موضوع و خرید های جدید باشگاهش بارسلونا می گوید:«این وضعیت برای همه ناخوشایند است. مسئله ای که برای بوسکتس پیش آمد برای تیم ملی می تواند فاجعه بار باشد؛ امیدوارم که سرخیو به زودی نزد ما برگرد. ما کاملا آرام و خونسرد هستیم و از همه پروتکل های بهداشتی پیروی می کنیم
او در پایان درباره خریدهای جدید بارسا هم گفت:«من تمام خرید های جدید تیم را دوست دارم. به نظر من ورود آگوئرو و اریک گارسیا برای بارسلونا بسیار فوق العاده است. گارسیا هم بازیکن متواضعی است که به دنبال یادگیری است. او محصول خود بارسلوناست و خوشحالیم که به خانه برگشت.»

نتایج ناامید کننده آبی اناری ها در هفته های پایانی لالیگا باعث شد تا آنها شانس قهرمانی را از دست دهند و خبرهای زیادی درباره اخراج کومان به گوش رسد اما در نهایت باشگاه به او اعتماد کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала