Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امیدواری رئیس جمهور فرانسه از ماندن امباپه در پی‌اس‌جی

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه
امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2021
عضو شوید
امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه اظهار امیدواری کرد که کیلیان امباپه تابستان امسال در پاری‌سن‌ژرمن بماند.

امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در آستانه آغاز بازی‌های یورو 2020 با تیم ملی فرانسه دیدار کرد و با تعدادی از بازیکنان صحبت نمود.

فرانسه در بازی‌های گروهی، آغازین دیدار خود را مقابل آلمان در 14 جون انجام خواهد داد اما شایعات خارج از اردوگاه در مورد بازیکنانِ خاص به آنها نمی‌رسد.

در این بین شایعاتی پیرامون کیلیان امباپه در رسانه‌ها مطرح است ولی حتی سیاستمداران نیز نمی‌توانند در مورد آینده امباپه سوالی بپرسند.

ماکرون در صحبت با تلویزیون BFM گفت:

"من می‌خواهم بازیکنان در یورو 2020 متمرکز باشند، من در مورد آینده بازیکنان صحبت نمی‌کنم. پی‌اس‌جی باشگاه بزرگی است که می‌داند چگونه با او ادامه دهد و مهم است که او در PSG برای این باشگاه و لیگ فرانسه بماند."

ماکرون اضافه کرد:

"من قرار نیست به کسی در این مورد فشار وارد کنم، آنها تصمیمات بسیار شخصی هستند و من به آنها احترام می‌گذارم."

به نظر می‌رسد که آینده امباپه 22 ساله به یک امر دولتی تبدیل شده است. نه تنها کشور فرانسه بلکه حمایت PSG از کشور قطر و برگزاری جام جهانی بعدی در قطر نیز یک عامل مهم است.

با این حال برای چند هفته آینده این امیدهای ملت فرانسه است که بر روی شانه‌های امباپه قرار می‌گیرند، در حالی‌که ماکرون نیز از کمک به او در زمین بازی سپاسگزار است.

ماکرون در رابطه با امباپه که واکسیناسیون کوید 19 را تبلیغ کرد، گفت: "او جوانی‌ست که میلیون‌ها فرانسوی تحسین‌اش می‌کنند. وقتی او را در زمین می‌بینید، می‌فهمید که او چیزهایی را می‌بیند که دیگران نمی‌بینند. او یک شهود باورنکردنی دارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала