Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو ستاره بایرن مونیخ در فهرست خریدهای رئال مادرید

© REUTERS / Paul HannaReal Madrid - Bayern Münich - Joshua Kimmich
Real Madrid - Bayern Münich - Joshua Kimmich - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2021
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید قصد دارد دو بازیکن ملی پوش بایرن مونیخ را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپانیایی «مارکا» اعلام کرده که سران باشگاه رئال مادرید شرایط پرشوا کیمیش و کینگلسلی کومان، دو ملی پوش آلمانی و فرانسوی بایرن مونیخ را زیر نظر دارد.

کهکشانی‌ها البته این را می‌دانند که دو ستاره با باواریایی ها تا 2023 قرارداد دارند و تاکنون توافقی برای امضای تفاهم نامه کاری جدید نکرده اند. بر اساس این گزارش، رئال برای سال های آینده خرید این دو عضو موثر تیم آلمانی در برنامه اش قرارداده است.

در حقیقت اگر بایرن در یک سال آینده نتواند قراردادشان را تمدید کند در سال 2022 مجبور خواهد شد تا هر دو را بفروشد تا رایگان از دستشان ندهد. به همین خاطر است که رئال از دور شرایط هر دو که از بهترین های ترکیب تیمشان هستند را دنبال می کند.

کیمیش در خط هافبک خوش درخشیده و عملکرد بی نظیری داشته در حالی که کومان نیز از وینگرهای آماده فوتبال اروپاست که این روزها در اردوی تیم ملی فرانسه هم حضور دارد و بنزما او را به خوبی می شناسد.

این درحالیست که کهشانی‌ها می‌خواهند در تابستان امسال به کیلیان امباپه، مهاجم 22 ساله پاری‌سن‌جرمن برسند. به خدمت گیری ستاره فرانسوی در دستور کار امسال تیم نخست شهر مادرید است.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала