Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت‌های صادقانه‌ی گریزمن در مورد رابطه‌اش با مسی

© AP Photo / Joan Monfortمسی و گریزمن
مسی و گریزمن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2021
عضو شوید
ستاره فرانسوی بارسلونا رابطه اش با لیونل مسی را خوب توصیف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آنتوان گریزمن، مهاجم فرانسوی بارسلونا در جدیدترین گفت و گوی خود از رابطه خوب با مسی گفته و اینکه بازی تا چه اندازه کنار این بازیکن آسان است.

Barcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2021
هر تیمی در جهان دوست دارد «گریزمن» را داشته باشد
ستاره فرانسوی بارسلونا که از زمان حضورش در بارسلونا درخشش خوبی نداشه، در پیوند به رابطه‌اش فوق ستاره آرجنتینی گفت:«روابط من و مسی خوب است و به خوبی با هم کنار می‌آيیم. برخی اوقات برای هم پیام می‌فرستیم و در تمرینات خیلی زیاد با هم در ارتباط هستیم.»
گریزمن در ادامه گفت:«درون زمین او به طرز واضحی بازیکنی است که بازی کنار او بسیار آسان است. شما برای او یک ملون می‌فرستید و مسی آن را به خاویار تبدیل می‌کند. ما هیچ استرسی بابت ارسال پاس اشتباه از او نداریم.»
گریزمن در پایان در خصوص شرایط خودش در بارسا گفت:«البته گاهی اوقات در بارسلونا ناراحت هم بوده ام. به عنوان مثال وقتی قهرمانی لیگ را از دست دادیم حس خوبی نداشتم. همچنین در ابتدای فصل تبدیل به بازیکنی نیمکت نشین شده بودم و احساس می کردم دیگر بازیکنی مهم نیستم، زیرا من به حضور در ترکیب در بازی های بزرگ عادت داشتم.»

مهاجم فرانسوی بارسلونا، از زمانی که به بارسا پیوسته آن‌چنان که باید و شاید نتوانسته خودی نشان دهد و به آن ستاره دوران حضور در اتلیتکو تبدیل شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала