Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی و احتمال دوباره انتقال به آمریکا

© AP Photo / SERGIO PEREZلیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain
لیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2021
عضو شوید
خورخه ماس مالک باشگاه اینتر میامی ایمان دارد که در آینده‌ای نه چندان دور، آن‌ها لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا را جذب خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا در پایان ماه میلادی به اتمام می‌رسد و هنوز خبر جدیدی مبنی بر تمدید قرارداد با این ستاره ریز نقش به گوش نرسیده است.

 بعضی از گزارشات حاکی از آن است که لیونل مسی قرارداد خود را دو ساله تمدید خواهد کرد و سپس در سال 2023 به اینتر میامی منتقل خواهد شد. 

به نقل از سایت گل، خورخه ماس تائید کرد که دیوید بکام دیگر مالک این باشگاه نیز در صحبت‌های هیئت مدیره مبنی بر جذب مسی نقش داشته است.

​او در این باره به میامی هرالد گفت:

"من و دیوید روی این موضوع سخت کار کرده‌ایم و همیشه می‌خواستیم ستاره بزرگ را به این باشگاه بیاوریم و همه می‌دانند مسی چه نابغه‌ای است، حتی می‌توان گفت که بهترین بازیکن تاریخ است. من در خصوص این که او روزی با پیراهن اینتر میامی بازی خواهد کرد، خوشبینم. فکر می‌کنم که میراث خود را به عنوان بازیکن دنیا به جا بگذارد و سپس پیراهن اینتر میامی را بر تن خواهد کرد."

مسی پیش تر از این در مصاحبه‌ای اعلام کرد که دوست دارد روزی در ام ال اس بازی کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала