Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هدف نقل‌وانتقالاتی بارسا، پیشنهاد تمدید قرارداد با اینتر را رد کرد

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2021
عضو شوید
مهاجم آرجنتینی اینتر میلان پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قرارداد را رده کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، آلخاندرو کامانو مدیربرنامه‌های لائوتارو مارتینز تأیید کرد که موکلش پیشنهاد اخیر باشگاه اینتر برای تمدید قراردادش را رد کرده است.

Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2020
پرونده انتقال «لائوتارو مارتینز» به بارسا بسته شد

مدیر برنامه‌های این مهاجم نراتزوری در پیوند به موضوع گفت:«باشگاه به ما پیشنهاد تمدید قرارداد داده است اما ما به آنها گفتیم که فعلاً از وضعیت‌مان راضی هستیم. هر کسی قیمتی دارد و اگرچه باشگاه در مورد فروش حرف نمی‌زند، ما باید ببینیم که با توجه به وضعیت موجود پنجره نقل و انتقالات چگونه ادامه پیدا خواهد کرد.»

کامانو در ادامه در پیوند به تلاش بارسلونا برای خرید لائوتارو در تابستان سال گذشته هم اظهار داشت:«هیچ کسی از بارسلونا هنوز با من تماس نگرفته است. به همین دلیل ما به رفتن به این تیم فکر نمی‌کنیم. چه کسی است که دوست نداشته باشد برای بارسلونا بازی کند؟ آنها یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا هستند.»

بند فسخ فعلی قرارداد لائوتارو 111 میلیون یورو است اما تصور می‌شود که اینتر به دلیل بحران مالی‌اش حاضر است او را در ازای 90 میلیون یورو بفروشد. قرارداد کنونی مارتینز با اینتر تا سال 2023 اعتبار دارد.

نراتزوری مشتاق است که قرارداد مدت این قرارداد را افزایش دهد تا از ماندن این بازیکن آرجنتینی برای مدتی طولانی اطمینان حاصل کنند یا حداقل از بابت کسب درآمدی قابل توجه از فروش او مطمئن شوند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала