Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی در میان هیاهوی بازگشت به نیوکمپ: "تماسی از بارسلونا نداشته‌ام"

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ژاوی Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Барселона"
 ژاوی   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Барселона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2021
عضو شوید
ژاوی هرناندز اسطوره بارسلونا برعکس انتظارها امروز در مصاحبه‌ی گفت که بارسلونا با او تماس نگرفته است.

به گزارش اسپوتنیک؛ ژاوی هرناندز در دو سال اخیر به شدت به عنوان سرمربی بارسلونا در ارتباط بوده اما سرمربی السد فاش کرد که در مورد جایگزینی رونالد کومان تماس تلفنی دریافت نکرده است.

این بازیکن 41 ساله که در دوران بازی خود 767 بار برای بارسلونا به میدان رفت، با این حال آنچه در نیوکمپ می‌گذرد را تحت نظر دارد.

ژاوی اظهار داشت:

"من همیشه در بازار هستم. من دو سال مربیگری کرده‌ام و رابطه بسیار خوبی با خوان [لاپورتا رئیس بارسلونا] دارم. او تصمیم می‌گیرد، من نتوانسته‌ام با او صحبت كنم. آنها تصمیم گرفته‌اند كه با كومان باقی بمانند و من برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. هرچه او تصمیم گرفته باشد، تصور می‌كنم كه بهترین كار برای این باشگاه باشد. من همیشه از كارهای بارسلونا مطلع هستم، هنوز هم در این باشگاه بسیار سرمایه گذاری شده اما در این سه یا چهار ماه هیچ تماسی با هر کسی در هیئت مدیره نداشته‌ام."

با وجود شایعات زیادی که ژاوی یک روز سرمربی بارسلونا می‌شود ولی او هیچ عجله‌ای ندارد. وی خاطرنشان كرد: "من نمی‌دانم چه موقع آن لحظه فرا می‌رسد. من در بازار هستم، اما عجله‌ای ندارم. این یک آرزوی من است. نمی‌توانستم تصور کنم که دو پیشنهاد برای بازگشت داشته باشم و آنها وارد شدند [هر دو در زمان ریاست جوزپ ماریا بارتومئو]. من سعی می‌کنم برای رسیدن بارسلونا یا باشگاه دیگری آماده باشم. من آماده هستم اما عجله ندارم. امیدوارم همه چیز به نتیجه برسد."

به نظر می‌رسد به احتمال زیاد لیونل مسی با وجود موقعیت مالی خطرناک این باشگاه در بارسلونا بماند، تصمیمی که هافبک بازنشسته از آن خوشحال است.

ژاوی در این باره گفت: "من فکر می‌کنم او باقی خواهد ماند، اما این حرف او و تصمیم او است. او حق تصمیم گیری را به دست آورده، او بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا است. امیدوارم به عنوان یک هوادار بارسلونا بماند."

برخی این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا ژاوی به دلیل گذشته مشترک‌شان مایل به مربیگری مسی در بارسلونا است اما این تصوری است که شماره 6 سابق کاتالان‌ها آن را دوست دارد: "آنچه مربی دوست ندارد مسی را مربیگری کند. او از نظر جسمی خوب است... هنوز هم بهترین است. او اختلاف را در 0.1 ثانیه ایجاد می‌کند. [مربیگری او] یک امتیاز فوق العاده است."

با توجه به این‌که کومان همچنان هدایت بارسلونا را بر عهده دارد، ژاوی حضورش در لیگ برتر را رد نمی‌کند. از او پرسیده شد که آیا برای پیوستن به مربیانی مانند پپ گواردیولا، یورگن کلوپ و توماس توخل در لیگ برتر، آماده است؟ او گفت: "چرا که نه؟ همه به خوبی از آن صحبت می‌کنند. حتی احترام بیشتری برای متخصصان قائل هستند."

در همین حال از ژاوی در مورد جایگزین شدن با لوئیز انریکه سرمربی فعلی اسپانیا مورد پرسش قرار گرفت که او اظهار داشت: "من به هر پیشنهادی دستم باز است. من خودم را بیشتر در یک باشگاه می‌بینم، روز به روز [کار] را دوست دارم. اما من آن را پایان کار خود نمی‌دانم؛ لوئیز انریکه در امر آخر نیست."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала