Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی به دنبال جبران اشتباه زیدان؛ مربی ایتالیایی به همه باید بازی بدهد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2021
عضو شوید
آنچلوتی پس از بازگشت به برنابئو حالا کار چندان راحتی با رختکن رئال نخواهد داشت. او باید ضمن رفع مصدومیت‌ها، بتواند به تمامی بازیکنان دقایق را خوب توزیع نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ به دنبال فصل ناامیدکننده رئال مادرید 2020/21 که در آن باشگاه برای اولین بار از فصل 2009/10 هیچ جامی کسب نکرد، مشخص شد که تغییر قابل توجهی این تیم نیاز دارد.

از آنجایی که کارلو آنچلوتی جایگزین زین الدین زیدان در این راستا شده، مربی ایتالیایی در میان سایر وظایف، یک وظیفه اصلی را به خود اختصاص داده: استفاده از بازیکنان جوان و با استعداد تیم در فصل پیش رو.

فصل گذشته زیدان به جای این‌که دقایق را میان دیگر بازیکنان به اشتراک بگذارد، به یک گروه خاص از بازیکنان باتجربه اعتماد کرد که احساس می‌کرد می‌تواند با آنها نتیجه بگیرد. در نتیجه این فصل با آسیب دیدگی بازیکنان اصلی روبرو بود و وقتی بازیکنان اصلی بازی می‌کردند، اغلب خسته می‌شدند.

آنچلوتی با تعهد قاطعانه به بازیکنانی مانند فد والورده، وینیسیوس جونیور، ادر میلیتائو و مارتین اودگارد نقش اصلی در تیم را به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگردانده است.

فُرصت میلیتائو

میلیتائو بارزترین نمونه از بازیکنان جوان با استعدادی است که برای درخشش در رئال مادرید به فُرصت نشان دادن توانایی‌های خود نیاز داشتند.

قبل از آخرین مسابقه 3 اپریل، ستاره برزیلی سه بازی متوالی در رئال مادرید انجام نداده بود و بیشتر اوقات فصل را از روی نیمکت تماشا می‌کرد.

با مصدومیت سرخیو راموس و بیرون رفتن رافائل واران پس از آزمایش مثبت به خاطر کروناویروس، ستاره 23 ساله فُرصتی به دست آورد که از آن استفاده نمود، زیرا او از پایان خیره کننده این فصل برخوردار بود. در حقیقت، در صورت ترک راموس و واران در تابستان، میلیتائو از قرار گرفتن در لیست نقل و انتقالات به جایگزینی آشکار تبدیل شده است.

مارتین اودگارد

اودگارد مورد دیگری است که یک ستاره جوان برای گرفتن بهترین نتیجه در رئال مادرید به اعتماد مربی خود نیاز دارد. پس از این‌که در آغاز فصل گذشته توسط زیدان به او قول یک نقش محوری در باشگاه داده بود، خیلی زود در جنوری به آرسنال قرض داده شد.

در همین حال، رئال فصل را با سه هافبک میانی مرکزی خسته به پایان برد: لوکا مودریچ، تونی کروس و کاسمیرو. پس از اشتباهات فصل گذشته، رئال مادرید در تلاش است تا زیر نظر آنچلوتی آن را تغییر دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала