اهدای تحفه چند میلیارد دالری به پوتین؛ سناتور امریکایی این را یک فاجعه خواند

© AFP 2023 / Jim Watsonاهدای تحفه چند میلیارد دالری به پوتین؛ سناتور امریکایی این را یک فاجعه خواند
اهدای تحفه چند میلیارد دالری به پوتین؛ سناتور امریکایی این را یک فاجعه خواند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2021
عضو شوید
به گفته این سناتور، خودداری رئیس جمهور جو بایدن از اعمال تحریم ها علیه خط لوله گاز " نورد استریم 2 "، به یک تحفه چند میلیارد دالری به ولادیمیر پوتین تبدیل شده است.

به گزارش اسپوتنیک، تد کروز، سناتور جمهوری خواه به فاکس نیوز گفت تصمیمات اشتباه گرفته شده توسط دولت فعلی کاخ سفید بدترین تأثیر را در سیاست خارجی داشته است.

او گفت: "ما میدانیم، که دولت بایدن و هریس یک فاجعه داخلی اند، که این فاجعه اقتصادی و مالی بود. اما هیچ منطقه ای نبود که آنها بدتر از سیاست خارجی سروکار داشته باشند".

امریکایی ها نتیجه نشست پوتین و بایدن را پیش بینی کردند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2021
امریکایی ها نتیجه نشست پوتین و بایدن را پیش بینی کردند

به گفته این سناتور، خودداری رئیس جمهور، بایدن از اعمال تحریم ها علیه خط لوله گاز طبیعی "نورد استریم 2 "، به یک تحفه چند میلیارد دالری به ولادیمیر پوتین تبدیل شده است.

کروز تاکید داشت که در سایر تصامیم کاخ سفید همچنان ناموفق بوده است از جمله حمایت مالی از فلسطینیان و بر هم خوردن توافق نامه با مکزیکو، که منجر به بحران در مرز شد.

قرار است که دیدار ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با جوبایدن همتای امریکایی‌اش در تاریخ 16 ماه جون برگزار شود، این رهبران روی حل منازعات منطقه‌ای، روابط روسیه و امریکا و مبارزه به ویروس کووید-19 گفتگو خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала