واکنش ها به بازداشت رئیس عمومی تصدی دولتی افغان گاز به اتهام اختلاس صدها میلیون افغانی

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر رییس عمومی تصدی دولتی افغان گاز به اتهام اختلاس صدها میلیون افغانی بازداشت شد
رییس عمومی تصدی دولتی افغان گاز به اتهام اختلاس صدها میلیون افغانی بازداشت شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2021
عضو شوید
وزارت امور داخله کشور تایید کرد که "انجینر عبدالقیوم" رییس عمومی تصدی دولتی افغان‌گاز وزارت مالیه به اتهام اختلاس صدها میلیون افغانی بازداشت شده است.

طارق آرین سخنگوی وزارت امور داخله افغانستان روز گذشته اعلام کرد که انجینر عبدالقیوم به اتهام اختلاس 223 میلیون افغانی و اجراآت غیرقانونی از سوی ماموران ریاست مبارزه با جرایم سنگین فساد اداری بازداشت شده است.

او جزییات بیشتری در این خصوص تا حال ارایه نکرده است.

یک کاربر افغانستان در صفحه فیسبوک اش در واکنش به این رویداد نگاشته است که اين بيچاره (رئيس عمومي تصدي دولتي افغان گاز وزارت ماليه) 223 ميليون افغاني اختلاس كرده است. كمي بيشتر پشت و پهلو اش كنند، داستان برق و پايه زدن را هم براي شان قصه خواهد كرد.

این در حالی است که چند روز پیش نیز وزارت امور داخله از بازداشت سه مقام برحال و پیشین ولایت سمنگان به اتهام اختلاس 600 میلیون افغانی خبر داده بود.

فیروزالدین تگین شهردار شهرایبک ،محمدحیدر خرمی شهردار پیشین این شهر و خیرالله انوش والی اسبق سمنگان افرادی بودند که به اتهام اختلاس 600 میلیون افغانی از سوی ریاست مبارزه با جرایم سنگین بازداشت شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала