Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دست رد اتلتی به سینه شیاطین سرخ؛ برای تریپیر باید 30 میلیون بدهید

© Sputnik / Максим Блинов /  مراجعه به بانک تصاویر کیران ترپیر ستاره خط دفاعی اتلتیکومادرید Russia World Cup Belgium - England
کیران ترپیر ستاره خط دفاعی اتلتیکومادرید   Russia World Cup Belgium - England - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2021
عضو شوید
پیشنهاد اولیه و 10 میلیون پوندی منچستریونایتد برای کیران تریپیر از سوی اتلتیکو مادرید رد شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ کیران تریپیر مدافع راست انگلیسی یکی از اهداف اصلی اوله گونار سولسشیر برای تقویت منچستریونایتد در تابستان امسال است اما به یونایتد گفته شده که اگر بخواهد این بازیکن را بخرد باید پیشنهاد بیشتری را ارائه دهد.

گزارش‌ها هفته گذشته ادعا کردند، تریپیر که فصل گذشته با اتلتیکو قهرمان لالیگا شد، علاقه زیادی به انتقال به یونایتد دارد و پیش از پیوستن به آنها در تابستان در منچستر در جستجوی خانه است.

با این حال، موندو دپورتیوو ادعا می‌کند که پیشنهاد نخستین یونایتد کمتر از خواسته‌های اتلتیکو است و تیم اسپانیایی می‌گوید تنها در صورت تحقق بند آزادی 35 میلیون پوندی وی، ستاره انگلیسی می‌تواند برود.

توپ اکنون در زمین یونایتد است اما هنوز مشخص نیست که آیا آنها تمایل به پرداخت چنین هزینه بالایی برای این مدافع 30 ساله دارند یا خیر و احتمالاً سعی در پایین آوردن قیمت دارند.

سولسشیر می‌خواست یک مدافع راست جدید برای ارائه رقابت به آرون وان-بیساکا به خدمت بگیرد اما همچنین در تلاش بود او را در پست مدافع میانی امتحان کند.

سرمربی یونایتد امیدوار است که دفاع خود را با یک مدافع میانی جدید برای شراکت با هری مگوایر که در لیست او قرار دارد، تقویت کند.

این در حالیست که دیشب اعلام شد پیشنهاد 60 میلیونی من‌یونایتد برای جیدون سانچو از بروسیا دورتموند نیز رده شده زیرا باشگاه آلمانی رقم 80 میلیونی تقاضا دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала