Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مرد شماره دوم برنابئو در کنار آنچلوتی کی می‌شود؟

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر آنچلوتی
آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی قصد دارد تا از پسرش داویده به عنوان دستیار در تیم رئال مادرید استفاده کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ آنچلوتی قصد دارد با کمک پسرش داویده مدیریت تیم رئال مادرید را انجام بدهد اما مادرید اصرار دارد که به او دستیار پیشنهاد دهد. مرد ایتالیایی می خواهد پرسنل اتاق رختکن را در حفظ خود نگهدارد.

آنتونیو پینتوس مسئولیت تیم آمادگی جسمانی رئال مادرید را برای فصل آینده بر عهده خواهد داشت، اما دستیار مربی کارلو آنچلوتی هنوز نهایی نشده است. این مربی ایتالیایی می‌خواهد موقعیت شماره دو را به پسرش داویده (31ساله) بدهد که از زمان پدرش در ناپولی و سپس در اورتون دستیار او بوده است. رئال مادرید در این نقش فردی نزدیک به کارلتو را از درون باشگاه می‌خواهد. از زمان پیوستن دوباره آنچلوتی به این باشگاه، مادرید برای آلوارو ارو آربلوا تلاش می‌کند تا در کنار آنچلوتی قرار بگیرد زیرا او سند حرفه‌ای یوفا را دارد.

داویده پسر اول آنچلوتی، از زمان مربیگری دور قبلی‌اش در مادرید، عضو کارکنا بوده و به طور تدریجی مسئولیت بیشتری گرفته است. از سال 2017 در بایرن، او دست راست مربی بود. مادرید به نوبه خود ترجیح می‌دهد یک مرد رئال مادرید در کارکنان دکوراسیون داخلی مربی ادغام شود و با آربلوا در تلاش هستند تا مسیر مربیان جدیدی را که به خوبی به باشگاه متصل هستند ادامه دهند. رائول، ژابی آلونسو و قبل از آنها گوتی، سولاری و زیدان از زمان کناره گیری از مشاغل پر زرق و برق در سانتیاگو برنابئو در این باشگاه کار کرده‌اند.

در میان شش عضو کارکنان که آنچلوتی انتظار دارد روی آنها حساب کند، فرانچسکو مائوری پسر جیووانی مائوری مربی باسابقه تناسب اندام خواهد بود.

پل کلمنت در آخرین سمت خود در مسئولیت لوس بلانکوس شماره دو آنچلوتی بود اما این بار دیگر بازیکن انگلیسی برنخواهد گشت. کلمنت همچنین با آنچلوتی در PSG کار کرد. درست پس از عزیمتش از مادرید، او در دربی کانتی و همچنین زیر 21 سال انگلیس کار انفرادی را آغاز کرد، قبل از این‌که دوباره در دوران قراردادش در بایرن مونیخ به کار با مرد ایتالیایی بازگردد. وی در حال حاضر پس از اخراج توسط تیم بلجیمی "سرکل بروژ" بدون باشگاه است. داویده آنچلوتی جای او را گرفت و برنامه پدرش این است که آن را حفظ کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала