Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امیدواری پیکه به پیوستن هالند به بارسلونا

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه مدافع بارسلونا
جرارد پیکه مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2021
عضو شوید
جرارد پیکه مدافع کهنه‌کار بارسلونا امیدوار است تا ارلینگ هالند ستاره دورتموند به بارسا بپیوندد.

به گزارش اسپوتنیک، با آن که شرایط اقتصادی باشگاه بارسلونا خوب نیست، اما امیدواری‌ها وجود دارد که این بازیکن در تابستان یک بازیکن طراز اول به خدمت بگیرد.

Gerard Piqué, futbolista español - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2021
ورزش
حمله پیکه به خبرنگاران با بوتل شراب+ ویدیو

در همین حال جرارد پیکه مدافع کاتالان‌ها در گفت‌وگو با یوتی بوب ایلانوس، ابراز امیدوار کرد که سران باشگاه ارلینگ هالند را به خدمت بگیرند و این بازیکن نیز به جمع آبی‌اناری‌ها اضافه شود.

او گفت:" من در مورد هالند ایده‌ای ندارم اما امیدوارم که او به بارسلونا بیاید. بازیکنان بزرگ باید در کنار ما باشند، اما این تصمیمی است که باشگاه باید بگیرد. آنها خواهند دانست که چه خوب است."
پیکه در ادامه در مورد جذب آگوئرو صحبت کرد و گفت:" من قبلاً با او رابطه خوبی داشتم. ما همیشه در شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کرده‌ایم. من در جام جهانی زیر 20 سال را مقابل او بازی کردم، زیرا ما از یک نسل هستیم. او را خوب می‌شناسم زیرا لئو مسی خیلی خوب درباره او صحبت می کند."

پیکه در مورد احتمال جدایی و بازی کردن برای باشگاه دیگر نیز پرداخت و گفت:" روزی که دیگر برای بارسلونا بازی نکنم، فوتبال را ترک خواهم کرد و هرگز به تیم دیگری نمی‌روم. اگر کومان همین حالا برای من بگوید که نمی‌خواهد در تیم بمانم، همین حالا از فوتبال خداحافظی خواهم کرد."

پیکه در حالی به خداحافظی از فوتبال اشاره کرده است که نام وی در فهرست 18 خروجی تیم دیده می‌شود و احتمال فروش او متصور است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала