Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تردید هازارد برای خداحافظی از تیم ملی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ادن هازارد Belgium Soccer Euro 2020 Belgium - Russia
ادن هازارد  Belgium Soccer Euro 2020 Belgium - Russia - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2021
عضو شوید
هازارد احتمال بازنشستگی احتمالی خود از تیم ملی را طفره می‌رود اما از یک مهمانی بزرگ پس از قهرمانی بلجیم خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ ادن هازارد (30ساله) در مورد آینده‌اش با بلجیم پس از یورو بسیار طفره رفت. که فصل گذشته را با مصدومیت برای رئال سپری کرد، مطمئن نیست که آیا روز شنبه در اولین بازی تیم ملی کشورش برابر روسیه در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت یا خیر.

هازارد روز پنجشنبه در RTBF گفت: "من توانستم 10 دقیقه مقابل کرواسیا بازی کنم (در یک دیدار دوستانه). من فقط یک هفته کامل تمرین کردم. ما با تیم پزشکی خواهیم دید که برای اولین بازی چه کاری انجام خواهم داد، این انتخاب مربی خواهد بود اما من هنوز 100٪ آماده نیستم بنابراین خواهیم دید که چه کار خواهیم کرد."

اما یک عبارت کوچک دیگر از آن مصاحبه توجه همه را به خود جلب کرد. هازارد بعد از این‌که اخیراً به عنوان یک شوخی به بازنشستگی احتمالی بین المللی اشاره کرد، هنوز در مورد آینده‌اش در این باره تردید دارد. وی گفت: "من نمی‌دانم، خواهیم دید."

هازارد پیش از این برنامه ریزی کرده که در صورت پیروزی بلجیم در یورو، تابستان او چگونه خواهد بود. وی پیش بینی کرد: "ما برای چند روز مهمانی می‌رویم. سپس ما برای تعطیلات شایسته‌ای عزیمت خواهیم کرد. و سپس آنچه را که یک فوتبالیست انجام می‌دهد انجام خواهیم داد، ما برای فصل بعدی آماده می‌شویم تا بارها و بارها پیروز شویم."

هازارد به راحتی وضعیت مورد علاقه خود را بدست می آورد. وی گفت: "حال كه ما برای شیاطین سرخ بازی می‌كنیم، این فشار را همیشه بالاتر از خود داریم. از آنچه كه در گذشته انجام داده‌ایم، مردم همیشه منتظر هستند كه ما بهتر عمل كنیم. چیزی باشكوه سه سال پیش در جام جهانی. ما می‌خواهیم تمرکز کنیم و تلاش خواهیم کرد که بهتر عمل کنیم. ما پتانسیلی را که در تیم داریم می‌دانیم. می‌دانیم کجا می‌توانیم برویم. بنابراین سعی خواهیم کرد تا آنجا که ممکن است پیش برویم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала