Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترکیه به دنبال جادوگری در افتتاحیه یورو برابر ایتالیا

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی فوتبال ترکیه Turkey Soccer Nations League Turkey - Russia
تیم ملی فوتبال ترکیه  Turkey Soccer Nations League Turkey - Russia - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2021
عضو شوید
ترکیه با توجه به هیجان بازیکنان‌اش برای دیدار افتتاحیه یورو 2020، می‌گوید آنها می‌توانند شوک ایجاد کنند.

به گزارش اسپوتنیک؛ هاکان چاهان اوغلو هافبک ترکیه‌ای و مربی‌اش سنول گونس گفته‌اند که امیدوارند از گروه A با ایتالیا صعود کنند و در فینال دوباره مقابل آنها قرار بگیرند.

چاهان اوغلو که در میلان بازی می‌کند گفت که همه بازیکنان ترکیه از بازی در بازی افتتاحیه مسابقات در روز جمعه در رُم مقابل مردان روبرتو مانچینی بسیار هیجان زده هستند: "این یک مسابقه ویژه برای همه ما است اما به خصوص برای من، زیرا من مقابل هم تیمی‌هایم بازی خواهم کرد."

او روز پنجشنبه در کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: "ما مدت طولانی است که منتظر این بازی هستیم و امیدواریم حداقل یک امتیاز کسب کنیم."

ترکیه در گروه A در مسابقات یورو (11 جون تا 11 جولای) با تیم‌های ایتالیا، ولز و سوئیس روبرو می‌شود، رهبری کاپیتان بوراک ییلماز که ایت فصل نقش مهمی در لیل برای کسب اولین عنوان قهرمانی‌اش در لیگ 1 فرانسه در 10 سال اخیر، داشت، مس‌تواند اهمیت خاصی داشته باشد.

گونس آرزوی چاهان اوغلو برای دیدار با ایتالیا در فینال را تکرار کرد: "افتخار ماست برای شکست دادن ایتالیا در اولین بازی. ما از آنجا که به اینجا رسیدیم یکی از علاقه مندان به مسابقات نیستیم اما دوست داریم یک محبوب شویم. دوست دارم به فینال برسم و آن را برابر ایتالیا بازی کنیم."

گونس به دنبال تکرار موفقیت در رقابت‌های جام جهانی 2002 ترکیه است که آنها را به مقام سوم غیر منتظره رساند.

وی گفت: "سفر ما در فوتبال بین المللی واقعاً با نیمه نهایی جام جهانی 2002 آغاز شد و همه دوست دارند برنده شوند اما من مطمئن هستم كه ما همچنان از این مسابقات درس خواهیم گرفت."

روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا، فوتبال جادویی ترکیه را می‌ستاید: "ما نقاط قوت ایتالیا و همچنین نقاط ضعف آنها را می‌دانیم."

وی گفت: "ما از اعتبار و رسم ایتالیا کاملاً آگاه هستیم و تقریباً در این مسابقات واجد شرایط می‌باشم. با این وجود از لحاظ فنی، تاکتیکی و فیزیکی این یک بازی سخت خواهد بود. می‌خواهم کیفیت بازیکنانم را به نمایش بگذارم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала