Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید بی سابقه مورینیو از کریم بنزما و هری کین

© PAN Photo /  مراجعه به بانک تصاویر کریم بنزما مهاجم تیم ملی فرانسه ;vdlФутбол. Товарищеский матч. Армения - Франция
کریم بنزما مهاجم تیم ملی فرانسه   ;vdlФутбол. Товарищеский матч. Армения - Франция - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2021
عضو شوید
ژوزه مورینیو سرمربی پرتگالی آ اس رُم ایتالیا فاش کرد که کریستیانو رونالدو در رئال مادرید "عاشق" بنزما بود.

به گزارش اسپوتنیک؛ ژوزه مورینیو فاش کرد که کریستیانو رونالدو در زمان حضورش در رئال مادرید "عاشق" کریم بنزما بود و از این مُهاجم برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا در تابستان حمایت می‌کند.

سرمربی سابق رئال در ستون نوشتاری‌اش مربوط به روزنامه سان، در مورد مهاجمین برتر یورو 2020 که در گذشته با آنها کار کرده صحبت نمود از جمله رونالدو، بنزما، هری کین و روملو لوکاکو.

سرمربی پرتگالی معتقد است فرانسه پس از استقبال از بنزما از شش سال تبعید، یک حمله "شگفت انگیز" دارد و از ستاره مادریدی پشتیبانی می‌کند تا بهترین نتیجه را از کیلیان امباپه به دست آورد، همان کاری که هری کین با سون هیونگ-مین انجام داد.

مورینیو ادعا کرد رونالدو بنزما را "دوست داشت" زیرا او غیرخودخواه بود و به پرتگالی‌ها کمک کرد تا گل‌های زیادی به ثمر برساند، تا اینکه جلال را بدست آورد.

مورینیو در مورد بنزما گفت:

"بهترین تعارفی که می‌توانید به کریم بنزما کنید این است که کریستیانو رونالدو در رئال مادرید عاشق او بود. و اینکه کریستیانو عاشق یک بازیکن مهاجم دیگر باشد، به این معنی است که او کارهای زیادی برای کریستیانو انجام می‌دهد: "کریم احتمالاً تنها شماره 9 است که من می‌دانم در بازی او خودخواهانه نیست. دید او شگفت انگیز است، راهی که او از فوتبالش لذت می‌برد بازی با آزادی فراوان است. از این نظر می‌توانم او را با هری کین مقایسه کنم. من می‌گویم هری بیشتر گل می‌زند، احتمالاً غریزه قاتل بیشتر از کریم است اما کریم به عنوان بازیکن، کاملاً شگفت انگیز است و وقتی به تیم فرانسه نگاه می‌کنی و فکر می‌کنی آنتوان گریزمان و کیلیان امباپه با او بازی می‌کنند، فکر می‌کنم می‌تواند عالی باشد."

آقای خاص در ادامه افزود:

"کریم همانطور که در مادرید با کریستیانو انجام داد بهترین‌ها را از امباپه به ارمغان خواهد آورد. مانند هری با سون هیونگ-مین، روش تعامل فنی با کسی که به فضا حمله می‌کند و دویدن‌های مورب ایجاد می‌کند. این تعاملات بسیار مهم است و من معتقدم کریم در تیم فرانسه، می‌تواند خیلی خیلی خوب کار کند."

مورینیو همچنین در مورد پیشرفت لوکاکو در اینترمیلان پس از تلاش او در یونایتد تحت مدیریت‌اش صحبت کرد و اصرار داشت که صرف نظر از این‌که انگلیس در بازی گروه اول مقابل کرواسیا قرار دارد، کین می‌تواند با آن سازگار شود.

وی در مورد مهاجم تاتنهام افزود:

"انگلیس می‌تواند با چهار پشت بازی کند، آنها می‌توانند با یک پنج بازی کند، آنها می‌توانند با وینگرهایی مانند رحیم استرلینگ و مارکوس راشفورد – بچه‌های سریع - بازی کنند، اما همچنین می‌توانند با بازیکنان کاملاً متفاوتی مانند میسون مونت، فیل فودن و جک گریلیش بازی نمایند. و هری دانش تاکتیکی دارد که با آن سازگار شود، من در این شک ندارم. هری در آخرین جام جهانی برنده یک کفش طلایی شد و همه این مهاجمان برتر امتیازات شخصی دارند. آنها جاه طلبی های فردی دارند."

مورینیو افزود: "در همان زمان، به ویژه در تیم‌های ملی با یک مسابقه کوتاه یک ماهه و یک هدف مشخص برای کشور، آنها بیش از هر زمان دیگری آماده انجام هر کاری برای کشورشان هستند. اگر از آنها بپرسید، آیا می‌توانید کفش طلای جایزه یورو را تغییر دهید؟ همه آنها خواهند گفت بله! 200 درصد ."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала