Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس یوفا: عدالت روزی یخن یاغی‌ها را خواهد گرفت

© REUTERS / Alkis KonstantinidisNewly elected UEFA President Aleksander Ceferin of Slovenia delivers a speech during the Extraordinary Congress in Athens, Greece September 14, 2016
Newly elected UEFA President Aleksander Ceferin of Slovenia delivers a speech during the Extraordinary Congress in Athens, Greece September 14, 2016 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2021
عضو شوید
جنگ الکساندر چفرین با تیم‌های سوپر لیگی ادامه دارد و رییس یوفا اظهار داشته است که عدالت روی تأمین خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، چند روز قبل یوفا حکم محرومیت رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس، سه باشگاه باقی‌مانده در رقابت‌های سوپر لیگ را غیرقابل اجرا اعلام کرد و به نظر می‌رسید که اختلاف این سه باشگاه با اتحادیه فوتبال اروپا، حل شده است.

Metal figures of football players are seen in front of the words European Super League in this illustration taken April 20, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2021
ورزش
زور یوفا به غول های فوتبال نرسید، شورشیان سوپر لیگ جریمه نمیشوند

این جنگ اما همچنان ادامه دارد و الکساندر چفرین رییس اتحادیه فوتبال اروپا، بار دیگر در گفت‌وگویی مدعی شده که عدالت روی تأمین خواهد شد.

وی به ری اسپورت در این مورد گفت:" عدالت گاهی کند است اما بالاخره برقرار خواهد شد. فعلا شرایط طوری پیش می‌رود که محرومیت این سه باشگاه قطعی نیست. باید این پرونده در دادگاه حل شود. باید مسائل حقوقی را روشن کنیم و بعد از آن ببینیم چه می شود. این سه باشگاه شبیه طفل مکتب هستند که مدتی به به درس نمی‌روند و بقیه را به جشن های‌شان دعوت نمی‌کنند."
چفرین در ادامه به گفته‌های پلاتینی واکنش نشان داد و بار دیگر به رییس باشگاه یوونتوس تاخت و گفت:" از حرف‌های پلاتینی شگفت زده نشدم. دیگر هیچ کسی در فوتبال من را شگفت زده نمی‌کند و حرف‌هایی که زده لایق نظر دادن نیست. آیا با مدیر یووه دست می دهم؟ این یک مسئله شخصی است و خودش هم این را می داند."
رییس یوفا در پایان در مورد رقابت‌های یورو صحبت کرد و گفت:" یورو نوری در پایان تونل است. فوتبال به هواداران امید می‌دهد. انگیزه بالایی برای شروع داریم و با عدالت این کار در رم آغاز می‌شود. تکرار تورنمنت در چند کشور؟ با این فرمول موافق نیستم و فکر نمی کنم که دوباره از آن استفاده کنیم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала