سیم کارت های افراد واکسین نشده در ایالت پنجاب پاکستان بسته می شوند

© Photo / Pixabayسیم کارت های افراد واکسین نشده در ایالت پنجاب پاکستان بسته می شوند
سیم کارت های افراد واکسین نشده در ایالت پنجاب پاکستان بسته می شوند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2021
عضو شوید
در ایالت پنجاب سیم کارت افرادی که از واکسیناسیون در برابر کرونا خودداری کنند، بسته می شوند. 
رئیس جمهور پاکستان واکسین شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
رئیس جمهور پاکستان واکسین ضد کرونا دریافت کرد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از کسپرس تریبون، مسئولان ایالت پنجاب که یکی از پرجمعیت ترین ایالت های پاکستان است، تصمیم گرفته اند، که سیم کارت افرادی را که از واکسیناسیون در برابر کووید-19 خودداری کنند، بسته کنند. 

این تصمیم در نشستی به ریاست یاسمین رشید وزیر بهداشت این ایالت گرفته شده است. 

رشید گفت :"در این نشست تصمیم گرفته شد، که به مرکز فرماندهی و عملیات ملی پیشنهاد شود، که سیم کارت های افرادی را که پس از مدتی مشخص واکسینه نشده اند، بسته کند".
وی همچنین افزود، كه دولت ایالتی از همه ای منابع برای جلوگیری از شیوع ویروس كرونا استفاده خواهد كرد و اقدامات دیگری را در اختیار مقامات كشور قرار خواهد داد تا مردم را وادار به واكسین كردن در اسرع وقت كند، به ویژه پیشنهاد ممنوعیت ورود افراد غیر واکسینه شده در پارک ها و رستوران ها، و در مراحل بعدی - از مراکز خرید داده خواهد شد. 
وی گفت: "دولت نمی تواند به افرادی كه نمی خواهند واكسین بزنند اجازه دهد زندگی افرادی را كه از پیش واكسین شده اند به خطر بیندازد. افرادی، كه واكسین دریافت كرده اند حق بازگشت به زندگی عادی خود را دارند".
رشید خاطرنشان کرد، که به دلیل انطباق با مقررات و واکسیناسیون های گسترده در این ایالت، تعداد موارد COVID-19 به طور قابل توجهی کاهش یافته است.
بر پایه آخرین داده های وزارت بهداشت پاکستان، ویروس کرونا در 938 هزار نفر شناسایی شده است، بیش از 873 هزار نفر بهبود یافته اند، بیش از 21 هزار نفر جان باخته اند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала