Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لواندوفسکی بار دیگر در رادار رئال مادرید

© AP Photo / DPA/Matthias BalkНападающий футбольного клуба «Бавария» Роберт Левандовский и его жена Анна Левандовска на фестивале Октоберфест в Мюнхене, Германия
Нападающий футбольного клуба «Бавария» Роберт Левандовский и его жена Анна Левандовска на фестивале Октоберфест в Мюнхене, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2021
عضو شوید
با آنکه بایرن مونیخ گفته رابرت لواندوفسکی این تیم فروشی نیست اما مهاجم پولندی می‌تواند در یک باشگاه جدید زندگی تازه‌ای را جستجو کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ رابرت لواندوفسکی کاندیدای بالقوه‌ای رئال مادرید برای انتقال تابستانی است و با درک این که مُهاجم حاضر به تغییر باشگاه است. این بازیکن 32 ساله شش فصل را با بایرن مونیخ سپری کرده و احساس می‌کند زمان تجربه چالش یک لیگ و فرهنگ جدید فرا رسیده است. قرارداد فعلی او با تیم بوندسلیگایی تا سال 2023 ادامه دارد و علی‌رغم تمایل وی، تیم آلمانی علاقه چندانی به فروش اش ندارد.

لواندوفسکی به عنوان یک بازیکن ایده آل برای رئال مادرید در نظر گرفته می‌شود، اگر این مهاجم تلاش کند تا با هالند دست و پنجه نرم کند، آماده است تا به فکر برنابئو باشد.

مهاجم پولندی اخیراً در صحبت با کانال + اظهار داشت و یک بار دیگر این گمانه زنی‌ها را مطرح کرد که ممکن است تابستانی قابل تغییر داشته باشد: "من هنوز هم ذهن باز دارم و در بایرن احساس خوبی دارم، مونیخ شهری فوق العاده است و یک باشگاه بزرگ است. من با این وجود همیشه کنجکاو بوده‌ام که زبان جدیدی را انتخاب کنم و فرهنگ جدیدی را تجربه کنم اما نمی‌دانم این اتفاقی است که در دوران بازیگری من خواهد افتاد یا بعداً در زندگی ."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала