وحید مجروح: ما را به سیلی نزنید

© Photo / Facebook account of AF.MOPHوحید مجروح: ما را به سیلی نزنید
وحید مجروح: ما را به سیلی نزنید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2021
عضو شوید
سرپرست وزارت صحت عامه افغانستان با گسترش ویروس کرونا نوشته است، که دستورهای بهداشتی را رعایت و منتظر شکستن کمر نظام بهداشتی خود نباشید. 
وحید مجروح به حیث سرپرست وزارت صحت عامه افغانستان گماشته شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.01.2021
وحید مجروح به حیث سرپرست وزارت صحت عامه افغانستان گماشته شد

به گزارش اسپوتنیک، وحید مجروح سرپرست وزارت صحت عامه افغانستان در فیسبوکش خطاب به شهروندان افغانستان نوشته است: هموطن، شب و روز های سخت را سردچاریم. نظام و کارمندان بهداشتی شما بی نهایت زیر فشار است، بی نهایت به پشتیبانی روانی و معنوی تان نیاز داریم، به توصیه های طبیبان تان توجه کنید، در غیر آن وضعیت بیشتر از این بسمت وخامت میرود، امیدوارم وضعیت چند روز پیش درمانگاه های کشور هندوستان و دیگر کشور های همسایه به یاد تان مانده باشد، آنها دارای قوی ترین نظام های بهداشتی جهان و منطقه بودند ولی وقتی همکاری مردم را نداشتند کمر نظام صحی شان شکست.
او افزوده است، که منتظر شکستن کمر نظام بهداشتی خود نباشید، برای مان شانه و تکیه گاه شوید، ما را به سیلی نزنید، حرف و پیام ما را به تمسخر نگیرید، ما برای خود نه، برای سلامت شما میتپیم، به همکاری شما شهروندان گرامی امید بسته ایم.

یادآوری می کنیم، در چند هفته ای پسین گسترش ویروس کرونا در افغانستان افزایش پیدا کرده و هر روز بیش از 30 تا 40 نفر در اثر دچار شدن به این بیماری جان می بازد و بیش از 1000 هزار نفر در روز به این بیماری دچار می شوند. با این وجود وزارت صحت عامه افغانستان بدون یک برنامه درست بهداشتی و همچنان شهروندان افغانستان هم بدون در نظر داشت دستورهای بهداشتی سبب افزایش بیماران کرونایی در این کشور شده است. به گونه کی هر بیمار کرونایی خود برای آزمایش کرونا به درمانگاه ها مراجعه می کنند و این کار سبب پخش ویروس و دچار شدن دیگر افراد به این ویروس می شوند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала