Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد وسوسه انگیز شیاطین سرخ برای جذب سانچو از دورتموند

© AP Photo / Lars BaronJadon Sancho in action for Borussia Dortmund
Jadon Sancho in action for Borussia Dortmund - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2021
عضو شوید
در صورتی‌که جیدون سانچو به باشگاه منچستر یونایتد بپیوند او هر هفته 350 هزار پوند دستمزد خواهد داشت.

به گزرش اسپوتنیک؛ اگر انتقال طولانی مدت جیدون سانچو به منچستر یونایتد در تابستان امسال نهایی شود، این ستاره قرار است یکی از پردرآمدترین‌های لیگ برتر باشد.

شیاطین سرخ علاقه خود به وینگر بوروسیا دورتموند را از سر گرفتند در حالی‌که پیش از این دو باشگاه نتوانستند یک راه میانه با پرداخت هزینه انتقال پیدا کنند.

یونایتد و دورتموند بر سر مبلغی برای سانچو با یکدیگر اختلاف دارند که روز گذشته پنجشنبه پیشنهاد 67 میلیون پوندی را رد کرد، زیرا آنها در عوض 80 میلیون پوند می‌خواهند تا به شماره 7 خود اجازه جدایی بدهند.

علی‌رغم این عقب نشینی، سران اولدترافورد شرایط شخصی خود را با سانچو توافق کرده‌اند. و طبق گزارش گاردین، ​​قرار است معامله‌ای پنج ساله به ارزش 350.000 پوند در هفته به این جوان 21 ساله ارائه شود.

Джейдон Санчо - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2021
رد پیشنهاد 60 میلیونی یونایتد برای سانچو

با انجام این کار، ملی پوش انگلیسی به دومین درآمدزای باشگاه تبدیل می‌شود. (فقط کمتر از دستمزد هفتگی 375.000 پوندی دیوید دی‌خیا)

در واقع ارقام نجومی سانچو نشان می‌دهد که او در جمع پنج بازیکن پردرآمد لیگ برتر انگلیس بدل می‌شود.

دیوید دخیا (375.000)، پیر امریک اوبامیانگ (350.000 پوند)، رحیم استرلینگ همراه با کوین دی‌بروین بازیکنان منچسترسیتی (300،000)، دیگر اعضای فهرست بازیکنان پردرآمد لیگ هستند.

همانطور که توسط Goal گزارش شده، اعتقاد بر این است که سانچو در حال حاضر هفته‌ای 190.000 پوند در دورتموند درآمد دارد، بنابراین اگر او در این پنجره نقل و انتقالات به انگلیس برگردد این یک افزایش قابل توجه خواهد بود.

با این حال، برای انجام این معامله یونایتد با دورتموند بیش از هزینه انتقال، باید رو در رو بنشیند.

دورتموند 77 میلیون پوند به علاوه پاداش می‌خواهد.

همه طرف‌ها از تبدیل مذاکرات انتقال به یک حماسه دیگر با دورتموند که می‌خواهد تجارت تا 23 جولای هنگامی که تیم آنها برای اردوی پیش فصل دور هم جمع می‌شود، احتیاط کند.

دورتموند با سانچو توافق کرده که پس از برآورده شدن ارزیابی او و یونایتد، مدعیان اصلی امضای وی باشد و سپس او می‌تواند آنجا را ترک کند.

وینگر انگلیسی روز پنجشنبه اعتراف کرد که انتقال به اولدترافورد موضوع گفتگوی هم تیمی‌هایش هنگام آماده سازی برای قهرمانی اروپا بوده است: "من در مورد آن باحال هستم. شما می‌دانید، همیشه حدس و گمان وجود خواهد داشت، به خصوص وقتی که شما خوب کار کنید. این فقط نحوه کنترل این مسئله در زمین است و فقط ادامه دادن کارهایی است که انجام می‌دهید."

وی با فشار دادن این‌که آیا با تیم منچستر یونایتد در این تیم صحبت کرده، به talkSPORT گفت: "مطمئناً، همه بچه‌ها سوالاتی زیادی دارند، شما می‌دانید: "دوباره، من فقط به بچه‌ها می‌گویم؛ نگاه کن، من در حال حاضر فقط روی فوتبال متمرکز شده‌ام و ما فقط گام به گام روی یورو تمرکز می‌کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала