Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاسیاس: امیدوارم راموس و رئال به توافق دست یابند، انتخاب آنچلوتی درست بود

© AP Photo / Alastair GrantEl portero Iker Casillas, aplaude al final del partido del grupo G de la Liga de Campeones entre el Chelsea y el FC Porto en el estadio Stamford Bridge de Londres
El portero Iker Casillas, aplaude al final del partido del grupo G de la Liga de Campeones entre el Chelsea y el FC Porto en el estadio Stamford Bridge de Londres - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2021
عضو شوید
ایکر کاسیاس دروازه‌بان سابق رئال مادرید، طی گفت‌وگویی در موارد مختلف و مرتبط به لوس بلانکوس صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، ایکر کاسیاس دروازه‌بان سابق رئال مادرید، پس از تغییرات در کادر فنی کهکشانی‌ها و بن‌بست در مذاکرات باشگاه با راموس، گفت‌وگویی در حاشیه مراسم « بنیاد کرایوف»، انجام داد و در موارد مختلف و مرتبط به تیم سابقش صحبت کرد.

وی در مورد بن‌بست در مذاکرات رئال با راموس گفت:" مردم نظرات متفاوتی دارند اما این تصمیمی میان سرجیو و باشگاه است. او بازیکن بسیار ارزشمندی است که همه او را می شناسند و یکی از بهترین‌های دنیاست. امیدوارم که برای صلاح باشگاه بتوانند همدیگر را درک کنند و به نقطه اشتراک برسند. اطلاع زیادی از این مسئله ندارم. به عنوان یک هوادار و شخصی که فوتبال را دوست دارد، از نظر من سرجیو بازیکن بسیار ارزشمندی است اما باید موضع باشگاه را هم درک کرد. من اطلاعی ندارم چرا که در بنیاد خیریه رئال فعالیت می‌کنم. چه کسی از جدایی بیشتر لطمه می خورد؟ من به عنوان هوادار فوتبال بیشتر لطمه می‌خورم. دوست دارم که بماند اما آن‌ها باید همدیگر را درک کنند."

وی در ادامه در مورد آنچلوتی صحبت کرد و گفت:" کارلو کسی است که باشگاه را می‌شناسد. دو سال در این جا بوده و به دسیمای رسیده است. از نظر من انتخاب او تصمیم بسیار درست از جانب باشگاه است. وی این‌جا را می‌شناسد و در میان مدیران و بازیکنان خیلی محبوب است. کارلو یک مربی بزرگ و باتجربه است که شخصیت خوبی دارد."

کاسیاس در مورد آربلوا که رابطه خوبی با هم ندارند نیز پرداخت و انتخاب او را به عنوان دستیار کارلو تایید کرد.

او گفت:" در دوره اول زیدان این نقش را داشت. همه یاد ما هست که چه موفقیتی حاصل شد. فکر می‌کنم که این اتفاقی عادی است. از آربلوا صحبت شده، نه؟ اقدام هوشمندانه است و مطمئنم که می‌تواند خیلی خوب کار کند. آیا من دوست دارم دستیار شوم؟ نه. تمایلی به بحث مربیگری ندارم."

کاسیاس در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که طی چند هفته وی یکی از گزینه‌های باشگاه برای دستیاری آنچلوتی محسوب می‌شد اما این بازیکن پاسخ منفی داد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала