Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انگلیس مقصد بعدی مارسلو؛ پیشنهاد جذاب دو باشگاه لیگ برتری برای مدافع برازیلی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مارسلو - رئال مادرید
مارسلو - رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2021
عضو شوید
پس از این که مشخص شد رئال مادرید به فکر فروش مارسلو است، حالا باشگاه‌های لیدز یونایتد و اورتون به دنبال جذب این مدافع برازیلی اند.

به گزارش اسپوتنیک، مارسلو در چند فصل آخر به خصوص از زمان پیوستن فرلاند مندی به رئال مادرید، جایگاه ثابت خود را در ترکیب کهکشانی‌ها از دست داده است و در اکثر بازی‌ها روی نیمکت قرار دارد.

مارسلو - رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2021
ورزش
بکام در پی جذب مارسلو برای اینتر میامی

با جدایی زیدان و روی کار آمدن کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی جدید کهکشانی‌ها و همچنان درخشش میگل گوتیرز بازیکن کاستیا، به نظر می‌رسد که مارسلو حتی دیگر روی نیمکت هم جایی نخواهد داشت و در این تابستان فروخته خواهد شد.

با توجه به همین موضوع دو باشگاه لیگ برتری به دنبال این مدافع باتجربه و برازیلی هستند و می‌خواهد او را به خدمت بگیرند.

باشگاه‌های لیدز یونایتد و اورتون در حال تدارک پیشنهاد برای این بازیکن اند و گفته می‌شود که هر دو باشگاه پیشنهاد دو ساله به مدافع برازیلی ارائه خواهند داد.

هر دو باشگاه در چند روز آخر شرایط این بازیکن را شدیداً زیر نظر داشته اند و به نظر می‌رسد که نقاط مشترک زیادی برای انجام این انتقال وجود دارد.

این در حالی‌ست که مدیر برنامه این بازیکن به باشگاه‌هایی که خواهان او هستند، اعلام کرده که موکلش تنها در صورتی که پیشنهاد دو ساله با دستمزد سالانه 5 میلیون یورو دریافت کند، تصمیم به ترک رئال مادرید خواهد گرفت و در غیر آن از شرایط خودش در مادرید راضی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала