Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایتالیا 3 – ترکیه 0؛ پیروزی جذاب آتزوری در گام نخست + عکس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی فوتبال ایتالیا
تیم ملی فوتبال ایتالیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2021
عضو شوید
تیم ملی فوتبال ایتالیا، در دیدار افتتاحیه رقابت‌های جام ملت‌های اروپا، موفق به شکست ترکیه در ورزشگاه المپیک رُم شد و کارش را در این رقابت‌ها با پیروزی آغاز کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های جام ملت‌های اروپا، امشب و پس از یک سال انتظار بخاطر ویروس کرونا، به صورت بسیار کوتاه، با آوازخوانی آندره‌آ بوچلی خواننده مشهور ایتالیایی و حضور اندک هواداران و دو اسطوره فوتبال آتزوری یعنی فرانچسکو توتی و آلساندرو انجام شد.

پس از مراسم افتتاحیه، دو تیم ایتالیا و ترکیه در نخستین دیدار این رقابت‌ها به مصاف هم رفتند و این شاگردان روبرتو مانچینی بودند که در برابر تُرک‌ها با نتیجه 0-3 به برتری رسیدند.

آتزوری در این دیدار تیم کاملاً برتر میدان بود و نمایش فوق‌العاده از خودش به نمایش گذاشت. این تیم با وجود ایجاد موقعیت‌های فراوان در نیمه نخست موفق به بازکردن دروازه حریف نشد و 45 دقیقه نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گُل به پایان رسید.

ایتالیا در نیمه دوم نیز تیم برتر میدان و این‌بار موفق به باز کردن دروازه‌ حریف نیز شد و در دقیقه 53 با اشتباه مریح دمیرال که دروازه خودی را باز کرد، آتزوری به گُل رسید.

در دقیقه 66 چیرو ایموبیله گُل دو ایتالیا را به ثمر رساند و اختلاف را دو برابر کرد. در دقیقه 79 نوبت به اینسنیه رسید و این بازیکن با ضربه بغل پا موفق شد سومین گُل تیمش را به ثمر برساند و پیروزی تیمش را قطعی کند.

در ادامه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و ایتالیا به نتیجه 0-3 از سد ترکیه گذشت تا گام نخست را محکم برداشته باشد.

با این پیروزی ایتالیا در گروه A، 3 امتیازی شد و در صدر قرار گرفت و ترکیه نیز در قعر جدول جا خوش کرد و دو تیم سوئیس و ولز نیز بدون بازی و امتیاز در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала