Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق دوناروما با پاریس

© REUTERS / Alberto LingriaВратарь ФК "Милан" Джанлуиджи Доннарумма во время матча с ФК "Ювентус"
Вратарь ФК Милан Джанлуиджи Доннарумма во время матча с ФК Ювентус - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2021
عضو شوید
دوناروما در طول هفته تست‌های پزشکی برای پیوستن به پاری سن ژرمن را پشت سر خواهد گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، جیانلوئیجی دوناروما یکی از بایکنان پایه میلان است که با پیشرفت خود توانست در سن ۱۶ سالگی به ترکیب اصلی میلان برسد و آن‌جا خودش را اثبات کند.

 او البته امسال با میلانی‌ها به توافق نرسید و حالا به دنبال انتخاب تیمی جدید است. قرارداد او از ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسد و می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی بپیوندد.

در همین زمینه سایت فوتبال ایتالیا به نقل از اسکای اسپورت و اسپورت ایتالیا نوشته مینو رایولا با پاری سن ژرمن به توافق رسیده و این دروازه‌بان ایتالیایی با تیم فرانسوی قرارداد امضا خواهد کرد.

انتظار می‌رود دوناروما در حالی که در اردوی ایتالیا برای یورو ۲۰۲۰ حضور دارد در کمتر از یک هفته در تست‌های پزشکی باشگاه پاری سن ژرمن شرکت ‌کند و پس از آن هم مراحل امضای قراردادش رسمی شود.

پیشتر اعلام شده بود بارسلونا و یوونتوس هم از تیم‌های خواهان دوناروما هستند اما حالا او را با توجه به اخبار منتشر شده باید بسیار نزدیک به باشگاه پاری سن ژرمن دانست.

گفتنی است دوناروما شب گذشته بیست و هفتمین بازی ملی خود برای تیم ملی ایتالیا را در یورو ۲۰۲۰ انجام داد و توانست در کنار هم‌تیمی‌ها برد ۳- را جشن بگیرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала