Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلایل واینالدوم برای رد پیشنهاد بارسا و پیوستن به پی‌اس‌جی

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر واینالدوم
واینالدوم  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2021
عضو شوید
جورجینیو واینالدوم قبل از بازی هالند با اوکراین، در مورد پیوستنش به پی‌اس‌جی و رد پیشنهاد بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، جورجینیو واینالدوم قبل از پیوستن به پی‌اس‌جی، مذاکرات بسیار خوبی با بارسلونا داشت و حتی به توافق شخصی نیز با این باشگاه دست یافته بود، اما به یک باره تصمیم گرفت تا راهی باشگاه فرانسوی شود و توافق خودش با بلوگرانا را زیر پا کند.

واینالدوم  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2021
رسمی؛ واینالدوم به پی‌اس‌جی پیوست + عکس

از واینالدوم بابت عهد شکنی‌اش انتقادات زیادی صورت گرفت اما این بازیکن حالا دلایل خودش را در برابر رسانه‌ها بیان کرد و اظهار داشت که با بارسا به توافق نرسیده بود.

این بازیکن هالندی قبل از مصاف تیم ملی کشورش با اوکراین در این مورد گفت:" تصمیم بسیار سختی بود. من به مدت چهار هفته در حال مذاکره با بارسلونا بودم و متاسفانه به توافق نرسیدیم. پاریسن‌جرمن کمی سریع‌تر عمل کرد و مصمم‌تر بود و پروژه‌ای که آن‌ها در نظر دارند، خیلی مورد توجه من قرار گرفت. تصمیم سختی بود چون بارسلونا علاقه زیادی به من داشت."
وی در ادامه افزود:" تصمیم گیری پیش از یورو؟ من باید تصمیمات سختی می‌گرفتم، بله، این خیلی سخت بود. هر دو تیم های بسیار بزرگی هستند و هر کسی می‌خواهد که برای هر دوی آن‌ها بازی کند اما در نهایت من تصمیم گرفتم به پی‌اس‌جی بروم. این که قبل از شروع تورنمنت توانستم تصمیم نهایی‌ام را بگیرم، باعث شد خیالم راحت شود. حال می‌توانم به طور کامل روی یورو تمرکز کنم."

جورجینیو در حالی به پی‌اس‌جی می‌پیوندد که وی یکی از اهداف کومان برای تقویت تیمش بود و اصرار زیادی برای جذب وی داشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала