ماجرای مردی که از کام نهنگ زنده بیرون آمد

© AP Photo / Reed Saxonماجرای مردی که از کام نهنگ زنده بیرون آمد
ماجرای مردی که از کام نهنگ زنده بیرون آمد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2021
عضو شوید
یک مرد آمریکایی به‌طور معجزه‌آسایی، پس از آنکه نهنگ عظیمی او را بلعید، از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش اسپوتنیک، یک شکارچی خرچنگ دریایی در ایالات متحده پس از اینکه توسط یک نهنگ کوهان دار در ساحل ماساچوست، بلعیده شد، به گونه‌ی معجزه آسا جان سالم به در برد و از کام نهنگ زنده بیرون آمد.

حمله مرگبار کوسه ماهی بر یک موج سوار در جزایر هاوایی + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.12.2020
کلوپ ویدیو
حمله مرگبار کوسه ماهی بر یک موج سوار در جزایر هاوایی + ویدئو

این غواص آمریکایی گفته است، نهنگ بزرگ پس از آنکه او را بلعید، دوباره "تف کرد" و وی از کام نهنگ زنده نجات یافت و  جان سالم به در برد.

مرد 56 ساله آمریکایی به نام پاکارد در گفتگو با رسانه ها اظهار داشت، من فشار سنگینی را بر تمامی هیکلم احساس کردم و فوراً فهمیدم که چه بلائی بر سرم آمده است و در چند ثانیه به‌طور کامل بلعیده شدم، ولی نهنگ متوجه اشتباه خود شد و دهن گشادش را برای اینکه مرا برگرداند، گشود.

 در ابتدا، این مرد تصور كرد كه توسط كوسه خورده شده است، اما اندکی بعد به دلیل نداشتن دندان، متوجه شد كه در دهان نهنگ قرار دارد. او گفت که ، در گلوی حیوان  درمورد مرگ و پسران خود می‌اندیشیدم.

خاطرنشان می شود که پس از این حادثه پاکارد به بیمارستان منتقل شد. پزشکان آسیب به بافت های نرم را ثبت کردند، اما جراحات یا شکستگی جدی پیدا نکردند و این مرد از بیمارستان مرخص و به خانه خود بازگشت.

 پس از آنکه او از این حادثه جان سالم به در برد گفت: من که همواره برای ایجاد هیجان به مصرف «آدرنالین» نیاز دارم، این دفعه برای جستجو و تحقیق درباره نهنگ‌ها خود را به آب می‌اندازم.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала