Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زمان جدایی امباپه از پاریس فاش شد

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2021
عضو شوید
روزنامه مادریدی از زمان جدایی کیلیان امبپه از پی اس جی پرده برداشته است.

به گزارش اسپوتنیک، حرفهای اخیر امباپه که گفت هنوز در مورد آینده اش تصمیم نگرفته است ، ادامه استراژی رئال مادرید برای خرید اوست. در حقیقت این را می توان پاسخی به حرفهای اخیر الخلیفی دانست که گفته بود امباپه نه در این تابستان فروخته می شود و نه قرضی می رود. در حقیقت کیلیان می خواست که با این صحبت ها نشان بدهد که چندان هم با حرفهای رئیس قطری تیمش موافق نیست.

رئال مادرید امیدوار است که امباپه بعد از یورو رسما به پی اس جی اعلام کند که می خواهد جدا شود و تصمیمش در مورد عدم تمدید جدی است. در حقیقت امباپه اخیرا گفته است که هرگز به پی اس جی خیانت نمی کند و این صحبت ها نشان می دهد که او خیلی روراست حرفش را خواهد زد و به مدیران پی اس جی اعلام خواهد کرد که می خواهد برود.

رئال مادرید می داند که خرید امباپه در این تابستان مشکل است اما اگر خود بازیکن فشار بیاورد شاید راهی باز شود. پی اس جی تصمیم گرفته است که این بازیکن را حفظ کند چرا که می خواهند در جام جهانی قطر با پیراهن پی اس جی بازی کند اما نکته این جاست که تا آن زمان قرارداد امباپه با پی اس جی تمام می شود و می تواند به صورت رایگان به تیمی دیگر برود.

​اما اگر پی اس جی حاضر به فروش امباپه در این تابستان نشود، شرایط برای رئال سخت می شود. امباپه بدین ترتیب ممکن است که فصلی ریسکی را داشته باشد چرا که باید در سال آینده بدون قرارداد با پی اس جی بازی کند و اگر دچار مصدومیت شود، ممکن است که خطر بدون تیم ماندن برایش ایجاد شود.

از سویی یوفا بعد از ماجرای سوپرلیگ به شدت با پی اس جی مهربان شده و به نظر می رسد که چفرین قصد ناراحت کردن رفیقش الخلیفی را نخواهد داشت و در ماجرای فیرپلیم الی کار را برای آنها سخت نخواهد کرد و به همین خاطر نمی توان گفت که پی اس جی به خاطر فیرپلی مالی مجبور به فروش امباپه می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала