Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدیده بارسا به دنبال شکستن رکورد 41 ساله با لاروخا

© REUTERS / ALBERT GEAPedri-Messi
Pedri-Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2021
عضو شوید
در صورتی که پدری گونزالس در نخستین بازی اسپانیا در رقابت‌های یورو به میدان برود، تبدیل به جوان‌ترین بازیکن این تیم خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، پدری گونزالس ستاره جوان بارسلونا، فصل گذشته درخشش بسیار خوبی در ترکیب این تیم داشت و در بیشتر بازی‌ها در ترکیب ثابت این تیم قرار داشت.

Pedri-Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2021
ورزش
پدیده جوان بارسا مشتری پیدا کرد؛ لیورپول در اندیشه جذب پدری

درخشش این بازیکن سبب شد تا وی در اواسط فصل به تیم ملی دعوت شود و پس از آن لوئیز انریکه این بازیکن را بار دیگر به تیم ملی دعوت کرد تا در رقابت‌های یورو نیز برای لاروخا به میدان برود.

این بازیکن جوان حالا در آستانه شکستن یک رکورد 41 ساله قرار گرفته و در صورتی در نخستین بازی اسپانیا در رقابت‌های یورو به میدان برود، تبدیل به جوان‌ترین بازیکن این تیم خواهد شد.

پدری در حال حاضر 18 سال و 6 ماه و 18 روز سن دارد و در صورت حضور در ترکیب ثابت اسپانیا برابر سوئد، از رکورد میگل تندیلو که با 19 سال و 4 ماه و 11 روز در یورو 1980 برای لاروخا به میدان رفت و جوان‌ترین بازیکن این تیم در رقابت‌های یورو لقب گرفت، عبور خواهد کرد.

پدری جوان برای حضور در ترکیب ثابت لاروخا همه کیفیت لازم را دارد و در نبود بوسکتس، احتمال حضور او در برابر سوئد بسیار بالا است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала