Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما و گریزمان آماده تقابل با مانشافت‌ها در یورو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر بنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2021
عضو شوید
دیدیه دُشان تایید کرد که آنتوان گریزمان و کریم بنزما برای بازی در یورو 2020 مقابل آلمان آماده هستند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در جریان بازی دوستانه فرانسه مقابل بلغارستان، آنتوان گریزمان از ناحیه ساق پا مصدوم شد و کریم بنزما هم به دلیل مصدومیت از پا زمین بازی را ترک کرد اما با تأیید سرمربی فرانسه، هر دو بازیکن آماده دیدار مقابل آلمان هستند.

هر دو در جلسه روز شنبه کامل تمرین کردند و دشان انتظار دارد که یک تیم کاملاً مناسب برای انتخاب در آلیانز آرنا در بازی سه شنبه شب داشته باشد.

دُشان در پاسخ به این سوال که آیا گریزمان و بنزما مقابل آلمان در دسترس خواهند بود به TF1 گفت:

"بله به نظر می‌رسد. همه در تمرین دیروز شرکت کردند. دو جلسه قبل از بازی باقی مانده و مشکلی پیش نمی‌آید."

بازگشت گریزمان به آمادگی جسمانی تقویت بزرگی برای فرانسه محسوب می‌شود، زیرا مُهاجم بارسلونا بیش از هر تیم دیگری مقابل آلمان (4 بار) گل زده است.

او همچنین در طول دو تورنمنت گذشته به طور مستقیم بیش از هر بازیکن اروپایی درگیر تعداد بیشتری گل (14 گل) بوده است. (10 گل و چهار پاس گل در 14 بازی در یورو 2016 و جام جهانی 2018)

بنزما پس از تبعید نزدیک به شش سال از تیم ملی قبل از دعوت غافلگیرانه ماه گذشته، در هیچ دو تورنمنت برای آبی‌ها درگیر نبوده است.

مُهاجم رئال مادرید در جریان پیروزی 3-0 اخیر دوستانه مقابل ولز اولین بازی خود را برای قهرمان جهان پس از 5 سال و 237 روز انجام داد، بازی‌ای که در آن پنالتی را از دست داد. این سومین خطای پنالتی پشت سر هم بنزما برای تیم ملی‌اش بود زیرا وی در سال 2014 نیز مقابل سوئیس و سویدن موفق به گلزنی نشد و او فقط 41 دقیقه دوام آورد و مقابل بلغارستان لنگان لنگان زمین را ترک کرد. اما اکنون انتظار می‌رود بنزما در دیدار بزرگ گروه F در باواریا مقابل آلمان شروع کند.

وی به TF1 گفت:

"اگر من دیروز تمرین با تیم را از سر گرفتم، این بدان معناست كه من هیچ مشكلی ندارم، بدون درد هستم. از نظر جسمی وقتی در خانه تمرین می‌کردم احساس خوبی دارم، بنابراین 100 درصد آماده هستم."

فرانسه و آلمان در 5 دوره قبلی در تورنمنت‌های بزرگ به مصاف هم رفته‌اند که 2 پیروزی برای هر تیم به ثبت رسیده و تنها یک دیدار مساوی شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала