Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره شیلی مرحله گروهی کوپا را از دست داد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر الکسس سانچز
الکسس سانچز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2021
عضو شوید
الکسیس سانچز بازیکن اینتر و تیم ملی فوتبال شیلی به دلیل مصدومیت از ناحیه پا، بازی های مرحله گروپی تیم ملی کشورش در رقابت های کوپا آمه ریکا را از از دست داد.

به گزارش اسپوتنیک، الکسیس سانچز در تمرینات تیم ملی کشورش مصدوم شده و طبق اعلام رسمی، نمیتواند در دور گروهی تیمش را در بازی های جام ملت های آمریکای جنوبی همراهی کند.

فدراسیون فوتبال شیلی تأیید کرده است که این مهاجم 4 بازی مرحله گروهی را از دست خواهد داد.

در بیانیه رسمی شیلی آمده است: داکتران تیم ملی فوتبال شیلی گزارش داده اند که الکسیس سانچز، پس از تمرین روز گذشته ، از ناحیه کف پا آسیب دیده است و نیاز به استراحت دارد و او برای بازگشت به میادین نیاز به استراحت دارد که طبق پیش بینی ها وی مسابقات دور گروهی شیلی را از دست خواهد داد.

سانچز با انجام 138 بازی برای تیم ملی کشورش و زدن 46 گل در طی 15 سال، بهترین گلزن تاریخ فوتبال کشورش است که در طی دو سال گذشته 6 بار به دلیل مصدومیت از میادین دور بوده است.

این بازیکن 32 ساله با زدن هفت گل در رقابت های این فصل سری آ در 32 بازی، به اینترمیلان کمک کرد تا اولین قهرمانی داخلی ایتالیا را پس از 11 سال بدست آورد.

تیم فوتبال شیلی در گروپ بی  رقاب های کوپا آمریکا با تیم های آرژانتین بولیوی اروگوئه و پاراگوئه هم گروه است که سانچز در هیچ از این بازی حضور نخواهد داشت.

کوپا آمریکا به دلیل ناآرامی های اجتماعی و نگرانی های  Covid-19به جای آرژانیتین و کلمبیا، در برزیل برگزار میگردد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала