Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناامیدی بارسلونا از آغاز پروژه اسپای بارسا

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر نیوکمپ
نیوکمپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2021
عضو شوید
امیدهای بارسلونا برای ساختن اسپای بارسا تا حدودی عقب نشینی کرده که به نظر می‌رسد مهلت آن احراز نشده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ جوزپ ماریا بارتومئو رئیس سابق بارسلونا از ساخت یک مرکز هنری جدید برای کاتالان‌ها اطمینان داشت اما اکنون با دنبال کردن برنامه‌های مشخص شده تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد که این موارد در چهار سال آینده تکمیل شود.

طبق روزنامه  ARA، بارسلونا در حالی‌که به بازی در نیوکمپ ادامه می‌دهد قادر به ساخت و ساز نخواهد بود. در نتیجه خوان لاپورتا رئیس فعلی بارسا احتمال بازی بلوگرانا را در ورزشگاه چند منظوره المپیک کمپانی لوییس شهر بارسلون که قبلا محل زندگی رقیب درون شهری یعنی اسپانیول بود، مطرح کرده است.

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه با اشاره به ممیزی که در اوایل ماه جولای به پایان می‌رسد، گفت: "تصمیم نهایی به نتایج ممیزی بستگی دارد. این تعیین خواهد کرد که چه کاری می‌توانیم انجام دهیم، چگونه می‌توانیم آن را انجام دهیم."

آخرین برآورد هزینه این پروژه توسط هیئت مدیره بارتومئو، 815 میلیون یورو بوده، اگرچه برآوردهای فعلی می‌گوید این می‌تواند به بیش از یک میلیارد یورو برسد. در سال 2014، زمان برگزاری همه پرسی برای تصمیم گیری در مورد پیگیری یا عدم پیگیری پروژه "اسپای بارس" پیش بینی شده بود که 600 میلیون یورو هزینه داشته باشد.

هیئت مدیره فعلی لاپورتا شروع کار در پایان سال 2021 را رد نکرده اما به نظر می‌رسد به احتمال زیاد 2022 تاریخ شروع باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала